کد خبر : 1684357 | 28 اردیبهشت 1399 ساعت 22:54 | 27.5K بازدید | 2 دیدگاه

موضع باشگاه آلومینیوم اراک درباره تعطیلی لیگ

ممکن است سال آینده آتشفشان دماوند فعال شود!

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک معتقد است با توجه به شرایطی که این روزها وجود دارد بهتر است بازی های لیگ یک هم برگزار شود.

ممکن است سال آینده آتشفشان دماوند فعال شود!

 به گزارش "ورزش سه"، رضا فرهمند مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در مصاحبه با خبرنگار ورزش سه به گونه ای متفاوت با آن چه که پیش از این از زبان بسیاری از مدیران عامل دیگر شنیده بودیم صحبت کرد. او در مصاحبه خود خیلی صریح و بی پرده درباره برگزاری بازی های فوتبال سخن گفت:  به نظر من بهتر است که بازی های فوتبال چه در لیگ برتر چه در لیگ دسته اول از سر گرفته شود ممکن خیلی ها تصور کنند که حرف من تنها به خاطر این است که تیم آلومینیوم در کورس رسیدن به لیگ برتر حضور دارد اما این حدس اصلا درست نیست چرا که در این سه ماهی که بازی ها تعطیل بود چه اتفاقی افتاد؟ 

 

او در این باره ادامه داد: گفته می شود با رعایت پروتکل های اعلام شده بازی های لیگ برتر برگزار می شود. برای راه انداختن لیگ یک هم احتمالا به همین ترتیب قانون گذاری خواهد شد اما من الان یک سوال دارم. در کوچه و خیابان و بازار و مترو و ... هم پروتکلی رعایت می شود؟ آیا هر کدام از ما، هرکدام از کسانی که ممکن است از برگزار شدن بازی های لیگ دچار بیماری شوند این روزها در مترو و اتوبوس و بازار امکان مریض شدن ندارند؟ پس از چرا دائم از کثیف محیط ورزش حرف می زنیم؟ دائم به گونه ای نشان می دهیم که هر کسی با فوتبال ارتباط داشته باشد دچار بیماری می شود. من و بازیکن و مربی و تدارکات و هر کس دیگری این روزها هم می توانیم دچار این بیماری شویم. 

 

فرهمند در این باره ادامه داد: من کسانی که می گویند بازی های لیگ نباید برگزار شود را به سه دسته تقسیم می کنم. دسته اول کسانی هستند که تیم های دولتی و یا صنعتی هستند(که البته بسیاری از تیم های فوتبال ایران به این صورت اداره می شوند)، امکان قهرمانی و یا سهمیه ندارند ترجیح می دهند بازی ها همین جا تمام شود و به همین دلیل بهتر است هزینه ای اضافه نشود و اگرقرار است پولی خرج شود بهتر است پس انداز شود تا برای فصل بعد هزینه شود. 


 
او در این رابطه ادامه داد: دسته دوم تیم هایی هستند که برای سقوط نکردن دنبال این جریان هستند که بازی ها برگزار نشود تا در نهایت بتوانند در لیگ ماندگار شوند و دسته سوم هم کسانی هستند که تنها به خاطر کری هایی کودکانه تنها به دنبال قهرمان نشدن و یا صعود نکردن بعضی تیم ها، ترجیح می دهند فقط مخالفت کنند.

 

مدیرعامل اراکی ها در این رابطه ادامه داد: به هر حال من فکر می کنم هر سال می توان یک بهانه ای جور کرد و به واسطه آن بازی ها را به هم ریخت. مثلا شاید سال آینده آتشفشان دماوند فعال شود در آن صورت باید چه کرد؟ در صورتی که بخواهیم هر سال می توانیم چیزی را دستاویز کنیم. من فکر می کنم نباید لذت فوتبال را از مردم گرفت. به هر حال همه می دانند این روزها باید چگونه بود. رعایت نکات بهداشتی این روزها کار اول و آخر  همه ما ها شده و طبیعی است کسی نخواهد دچار این بیماری مرموز و مهلک شود.

دیدگاه‌ها