کد خبر : 1684364 | 28 اردیبهشت 1399 ساعت 23:54 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

جلسه غیرقانونی برای برکناری رئیس هیأت فوتبال قم!

ورود شورای حکمیت ورزش به مجمع حاشیه‌ساز؟

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم خبر از بررسی مجمع فوق‌العاده هیأت فوتبال استان قم در شورای حکمیت ورزش کشور داد.

ورود شورای حکمیت ورزش به مجمع حاشیه‌ساز؟

به گزارش "ورزش سه"، رسول منعم درباره اینکه او را به صورت رسمی به مجمع فوق‌العاده هیأت فوتبال استان قم دعوت نکرده بودند، گفت: بنده قبلا در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال اعلام کردم چنانچه لیست اعضای حاضر در مجمع برای من ارسال نشود و شبهات را برطرف نکنند، برگزاری مجمع فوق‌العاده هیأت فوتبال استان را جایز نمی‌دانم.

 

او ادامه داد: با اینکه من قبلا این موضوعات را گفته بودم، اما دوستان امروز به قم آمدند و مجمع را برگزار کردند؛ وقتی هم دست به این کار می‌زنند هم همین می‌شود و این شبهات به وجود می‌آید.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم یادآور شد: رسمی بودن یا نبودن برگزاری این مجمع را ما به وزارت ورزش اعلام می‌کنیم و وزارت به همراه شورای حکمیت، تصمیم‌گیری کرده و موضوع را بررسی می‌کنند. در این باره توضیح بیشتری نمی‌دهم و منتظر رای شورای حکمیت می‌مانیم. در هر صورت، فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت این کار را انجام دهد!

 

منعم تصریح کرد: او در خصوص اینکه شکایتی از برگزاری این مجمع به وزارت ورزش و جوانان خواهد داشت یا خیر، اظهار کرد: من گزارش‌های لازم را به وزارت ورزش می‌دهم و می‌گویم که آقایان احترام و ارزشی برای ما قائل نشدند. وزارت هم مواردی که ما می‌گوییم را بررسی می‌کند و در شورای حکمیت تصمیم‌گیری خواهد کرد

.

او تاکید کرد: قانون می‌گوید که ابهامات باید با هماهنگی دو طرفه برطرف شود. قانون می‌گوید دو مسؤول(یکی از فدراسیون فوتبال و یک نفر از اداره کل ورزش و جوانان استان) به‌عنوان رئیس و نایب رئیس مجمع هستند و به نوعی اگر نایب رئیس نباشد، مجمع غیرقانونی است. حضور دومی، وجاهت جلسه را نشان می‌دهد که متاسفانه در قم این اتفاق نیفتاد.

دیدگاه‌ها