کد خبر : 1684365 | 29 اردیبهشت 1399 ساعت 00:19 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

روحانی: قراردادم با روسیه به قوت خود باقی است

سرمربی تیم ملی کاراته روسیه گفت: قراردادم با تیم ملی کاراته روسیه به قوت خودش باقی است و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

روحانی: قراردادم با روسیه به قوت خود باقی است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از میزان، حسین روحانی در مورد بازگشت خود به ایران اظهار داشت: وقتی کرونا سراسر جهان را به صورت جدی فرا گرفت، دولت روسیه اعلام کرد اجازه ورود مسافر از کشورهایی که کرونا در آنها گسترش پیدا کرده را نمی‌دهد. به همین دلیل به صورت موقت سه ماه به کشور استونی رفتم تا پس از اینکه شرایط بهتر شد بتوانم به روسیه بروم اما وضعیت بهتر نشد و اکنون هم دولت روسیه پروازها را از سراسر دنیا به کشور خودش ممنوع کرده است.

 

وی افزود: متاسفانه فعلا نمی‌توانم به روسیه برگردم تا هنگامی که وضعیت این بیماری مشخص شود. اکنون به ایران برگشته‌ام و هیچ چیزی مشخص نیست.

 

سرمربی تیم ملی کاراته روسیه در خصوص قرارداد خود با فدراسیون این کشور ، توضیح داد: قرارداد من به قوت خودش باقی است و مشکلی از این بابت وجود ندارد. اگر در آن برهه زمانی در روسیه بودم قطعا می‌توانستم در آنجا بمانم اما از آنجایی که به دلیل کرونا حضور نداشتم، شرایطم اینگونه شده است.

 

روحانی در پایان گفت: امیدوارم هر چه زودتر این ویروس ریشه‌کن شود زیرا تاثیر بدی روی ورزش گذاشته است. ان‌شاءالله واکسن کرونا هرچه زودتر ساخته شود تا خوایی نکرده المپیک لغو نشود چون شاید توکیو آخرین شانس کاراته برای حضور در المپیک باشد.

دیدگاه‌ها