کد خبر : 1684372 | 29 اردیبهشت 1399 ساعت 01:45 | 23K بازدید | 0 دیدگاه

رونی: پارک برای یونایتد به اندازه رونالدو مهم بود

وین رونی، کاپیتان سابق منچستریونایتد، معتقد است که پارک جی سونگ، ستاره کره‌ای این تیم، به اندازه کریس رونالدو برای شیاطین سرخ اهمیت داشت.

رونی: پارک برای یونایتد به اندازه رونالدو مهم بود


به گزارش " ورزش سه"، پارک جی سونگ که بین سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۲ برای منچستریونایتد بازی کرد، با این تیم ۴ قهرمانی در لیگ برتر، سه
 قهرمانی جام اتحادیه و یک قهرمانی در چمپیونزلیگ به دست آورد. رونی معتقد است که هرچند در آن دوره بیشترین تحسین‌ها نصیب او، کارلوس تبس و کریس رونالدو که گلزنان تیم بودند، می‌شد اما گلزنی‌های آنها بدون نمایش فداکارانه ستاره کره‌ای ممکن نبود.
او در ستونش در ساندی تایمز نوشت:" دیوانه کننده است اما اگر اسم کریس رونالدو را پیش یک بچه ۱۲ ساله بیاورید، فورا خواهد گفت "بله، او برای منچستریونایتد بازیکن فوق‌العاده‌ای بود" اما اگر اسم پارک جی سونگ را بیاورید، ممکن است حتی نداند که او کیست. 

 

1497153


اما همه ما که در کنار پارک بازی کردیم، می‌دانیم که او به همان اندازه برای موفقیت ما مهم بود. به خاطر کاری که پارک برای تیم انجام می‌داد و من می‌خواهم در مورد تیم‌ها صحبت کنم. تیم‌ها-نه ستاره‌ها- مهمترین چیز در ورزش هستند.
بازیکنانی مانند من، رونالدو و تبس بیشترین تیتر یک‌ها را به خودمان اختصاص می‌دادیم اما آنها ( پارک و دارن فلچر) هم به اندازه ما مهم بودند؛ اگر نگوییم مهمتر بودند زیرا آنها برای تیم بازی می‌کردند. ما در رختکن این را می دانستیم- و همچنین آنها در فداکاری برای تیم به اندازه‌ای خوب بودند که کیفیت فردی واقعی شان نادیده گرفته می‌شد."

دیدگاه‌ها