کد خبر : 1684373 | 29 اردیبهشت 1399 ساعت 02:13 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

کیه لینی: امباپه بهتر و باثبات‌تر از نیمار است

جورجو کیه‌لینی، مدافع باتجربه یوونتوس، معتقد است که کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن، بازیکن بهتری از نیمار، ستاره برزیلی این تیم، است.

کیه لینی: امباپه بهتر و باثبات‌تر از نیمار است

به گزارش "ورزش سه"، امباپه که در این فصل در ۳۳ بازی در همه رقابت‌ها، ۳۰ گل برای پی اس جی به ثمر رساند، در موناکو نامی برای خود دست و پا کرد و علاوه بر ۴ قهرمانی در لیگ فرانسه، با تیم ملی کشورش هم قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ شد. کیه‌لینی هم معتقد است که با پایان دوره لیونل مسی و کریس رونالدو، این امباپه است که از بیشترین شانس برای کسب توپ طلا برخوردار است.

 

1491547


او در زندگی‌نامه‌اش نوشت:" چه کسی ستاره جهانی بعدی و برنده توپ طلا پس از بازنشستگی  مسی و رونالدو است؟ کیلیان امباپه فرانسوی، یک بازیکن بی‌نظیر! اولین باری که من او را در تلویزیون دیدم، در رقابت‌های فصل ۱۷-۲۰۱۶ بود؛ در دیدار منچسترسیتی- موناکو. فوق‌العاده بود. در پایان نیمه اول، من از فابیو پاراتیچی (مدیر یووه)، پرسیدم:" اون بازیکن کیه؟ از کدوم سیاره اومده؟" فابیو جواب داد:" بله، اون رو می‌شناسم. مدتیه که اونو می‌شناسیم‌." یک مهاجم توقف‌ناپذیر. او تنها ۱۸ سال داشت. امکان داشت در آن فصل در رقابت‌های اروپایی در نیمه نهایی با آنها روبرو شویم. او حالا ۲۱ ساله است و قهرمان جهان شده. سرعت، تکنیک، غریزه.... او هیچ‌چیز کم ندارد. او یک شاهکار بسیار باارزش است. من همچنین فکر می‌کنم امباپه بهتر از نیمار است؛ باثبات‌تر. آینده از آن او است."

دیدگاه‌ها