کد خبر : 1684374 | 29 اردیبهشت 1399 ساعت 08:05 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

شگفتی‌ساز هستیم؛

بهزادی: قدر فوتبال را در کرونا دانستیم

دروازه‌بان ذوب‌آهن معتقد است بازیکنان و هواداران در زمان کرونا بیشتر از همیشه به فوتبال علاقه پیدا کردند.

بهزادی: قدر فوتبال را در کرونا دانستیم

به گزارش "ورزش سه"، یوسف بهزادی درباره وضعیت تمرینات انفرادی‌اش گفت: در ابتدای قرنطینه خانگی تمریناتم را در خانه دنبال کردم، اما صادقانه بگویم در خانه نمی‌شود تمرین خاصی انجام داد؛ به خصوص برای ورزشکاران حرفه‌ای که نیاز دارند تمرینات هوازی مختلفی انجام دهند.

 

او ادامه داد: من تمرینات هوازی را در فضای باز زیر نظر مربی خصوصی و در چمن طبیعی  و کار با وزنه را در سالن اختصاصی یکی از دوستانم در تهران، هفته‌ای سه تا چهار جلسه انجام می دادم چون از نظر روحی هم آدمی هستم که به شدت از در خانه ماندن بیزارم، ولی در طول تمرینات خارج از منزل سعی می‌کردم موازین بهداشتی را کاملا رعایت کنم. همچنین با «مندز»، مربى دروازه‌بانان تیم ذوب‌آهن هم در ارتباط بوده و هستم.

 

دروازه‌بان ذوب‌آهن در خصوص از سرگیری لیگ برتر فوتبال ابراز کرد: اگر لیگ برتر با این شرایط فعلی بخواهد ادامه پیدا کند، مسلما با اُفت چشمگیری در کیفیت لیگ مواجه خواهیم شد چون تقریبا همه بازیکنان حاضر در لیگ به یک اندازه با اُفت بدنی روبه‌رو شدند و هیچ چیز به اندازه‌ی دوری طولانی مدت از شرایط مسابقه، به یک ورزشکار آسیب وارد نمی‌کند.

 

بهزادی اضافه کرد: در این شرایط اگر بازیکنان بخواهند به شرایط آرمانی خود برگردند، زمان لازم دارند. از طرفی، اگر بازیکنی دچار آسیب دیدگی شود، کل لیگ را از دست خواهد داد. به هر حال اگر قرار باشد لیگ ادامه پیدا کند، ۳ تا ۴ هفته زمان و چند بازی تدارکاتی لازم است تا به شرایط مسابقه برگردم. 

 

او یادآور شد: اگر قرار باشد لیگ برتر ادامه پیدا کند، هم من و هم بقیه بازیکنان تیم تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا تیم ذوب‌آهن با تمام قدرت در مسابقات حاضر شود. زمانی خودم را موفق می‌دانم که باشگاهم موفق شود و وقتی پای آبروی تیمم به میان باشد، ۱۰۰ درصد توان خود را در زمین می‌گذارم.

 

دروازه‌بان ذوب‌آهن عنوان کرد: فوتبال اول یک عشق است تا یک شغل چون اگر کسی عاشق فوتبال نباشد، نمی‌تواند آن را به‌عنوان یک شغل بپذیرد و از آن پول در بیاورد. در این وضعیت کنونی، دوری از فوتبال بیش از همه چیز من را آزار می‌دهد. این خاصیت انسان است که تا چیزی را از دست ندهد قدر آن را نخواهد دانست. 

 

بهزادی با بیان اینکه در حال کسب نتایج خوب بودیم، ابراز کرد: با رادولوویچ هماهنگ شده بودیم و اگر این تعطیلی اجباری پیش نمی‌آمد، خیلی وضعمان در جدول بهتر بود. حتی خوش بینانه بخواهیم به این موضوع نگاه کنیم، می‌توانستیم برای کسب سهمیه آسیایی تلاش کنیم. به هر حال فوتبال غیر قابل پیش بینی است و احتمال وقوع هر اتفاقی در آن وجود دارد. مخصوصا باشگاه بزرگی مثل ذوب‌آهن که همیشه نشان داده در هر شرایطی شگفتی‌ساز است.

دیدگاه‌ها