کد خبر : 1684389 | 29 اردیبهشت 1399 ساعت 09:45 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

ابرقدرت جدید بازی‌های ارواح؛ مونشن گلادباخ

پیروزی 3-1 مونشن‌گلادباخ بر آینتراخت و اعلام حضور دوباره این تیم در کورس قهرمانی، باعث شده آلمانی‌ها از این تیم به عنوان ابرقدرت بازی‌های ارواح یاد کنند.

ابرقدرت جدید بازی‌های ارواح؛ مونشن گلادباخ

به گزارش "ورزش سه"، مونشن‌گلادباخ در هفته اول شروع دوباره بوندس‌لیگا با پیروزی مقتدرانه 3-1 مقابل آینتراخت فرانکفورت جایگاه خود را در رتبه سوم جدول رده‌بندی، پشت سر بایرن مونیخ و دورتموند تثبیت کرد تا بار دیگر وارد کورس قهرمانی این لیگ شود. رسانه‌های آلمانی به خاطر این پیروزی مهم و سه امتیاز حساس کسب شده توسط گلادباخ، از این تیم به عنوان ابرقدرت بازی‌های ارواح یاد کرده‌اند.

 

1497171

 

جالب اینجا است که گلادباخ در اسفندماه و پیش از وقفه ناشی از اپیدمی کرونا، در آخرین بازی‌اش در بوندس‌‌ لیگا، در خانه خود مقابل کلن 2-1 شکست خورده بود ولی حالا در شروع دوباره این لیگ در زمین فرانکفورت موفق شد با نتیجه 3-1 به پیروزی برسد. گلادباخی‌ها حالا در پایان هفته بیست و ششم با 52 امتیاز در رتبه سوم قرار دارند و فاصله‌شان با دورتموند، تیم دوم جدول، تنها دو امتیاز است.

 

پست‌مچ‌های بازیکنان و مربی گلادباخ بعد از پیروزی مقابل فرانکفورت

یان سومر، دروازه‌بان

ما موفق شدیم از توجه بی‌دلیل به اتفاقات حاشیه‌ای خودداری کنیم و تمام تمرکزمان را به آنچه درون زمین می‌گذرد بدهیم. ما فقط به بازی فکر می‌کردیم و به اینکه باید عملکرد خوبی داشته باشیم. ده دقیقه اول بازی خیلی عالی بود.

 

گلادباخ در همان ده دقیقه اول با دو گل آلاسانا پلئا و مارکوس تورام در دقایق 1 و 7 با نتیجه 2-0 از حریفش پیش افتاده بود.

 

1497177

 

مارکو روسه، مربی

ما سعی می‌کنیم با این بازی‌ها طوری رفتار کنیم که بازی‌های عادی هستند. هر چند بدون تماشاچی به ما اصلا خوش نمی‌گذرد. ولی بچه‌ها فقط می‌خواهند فوتبال بازی کنند. من از آنها خواستم که همه چیز را بیرون زمین رها کرده و با تمرکز کامل وارد زمین شوند.

 

 ماکس ابرل، مدیر ورزشی

ما ابرقدرت بازی‌های ارواح هستیم؟ من می‌گویم ما با هواداران‌مان از  این هم قوی‌تر بودیم. احساس همبستگی در باشگاه ما بی‌نظیر است. تیم ما فقط امروز توانست این همبستگی فوق‌العاده را در زمین پیاده کند و به نمایش بگذارد.

 

 

دیدگاه‌ها