کد خبر : 1684406 | 29 اردیبهشت 1399 ساعت 11:00 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره‌های بایرن: مثل بازی اول فصل هیجان داشتیم

ستاره‌های بایرن مونیخ بعد از پیروزی تیمش مقابل یونیون برلین می‌گویند برای این بازی چنان هیجان داشته‌اند که انگار برایشان بازی اول فصل بوده.

ستاره‌های بایرن: مثل بازی اول فصل هیجان داشتیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ دیروز در هفته اول بوندس‌لیگای پساکرونا بعد از نزدیک به دو ماه وقفه ناشی از اپیدمی کووید19 در خانه یونیون برلین در ورزشگاهی بدون تماشاچی به مصاف این تیم رفت و موفق شد با نتیجه 2-0 به پیروزی برسد.

 

رابرت لواندوفسکی در دقیقه 40 از روی نقطه پنالتی و بنامین پاوارد در دقیقه 80 دو گل بایرن را وارد دروازه یونیون برلین کردند. توماس مولر ستاره بایرن مونیخ بعد از بازی گفت با اینکه باواریایی‌ها در این بازی در اوج بازی خود نبودند ولی هیجان زیادی از بازگشت فوتبال داشتند و از این پیروزی خیلی راضی‌اند. شاگردان هانسی فلیک که دیده بودند دورتموند یک روز قبل با پیروزی مقتدرانه با شالکه خود را به آنها نزدیک کرده با پیروزی در این بازی فاصله‌شان را با رقیب اصلی حفظ کردند. اما ستاره‌های بایرن مونیخ بعد از این بازی چه گفتند:

 

1497197

 

مانوئل نویر، کاپیتان

ما خوشحالیم چون در این بازی برتر بودیم و سه امتیاز حق‌مان بود. البته می‌توانستیم بهتر بازی کنیم ولی سه امتیاز حق‌مان بود. ما در این استادیوم به فضای دیگری عادت داشتیم. ولی مساله اصلی در چنین شرایطی داشتن انگیزه و ذهنیت درست است. ما حالا با شرایط جدیدی روبرو هستیم که باید با آن کنار بیاییم. یکی از 9 بازی باقیمانده به پایان رسید. ولی ما نباید هیچ تیمی را دست‌کم بگیریم.

 

1497196

 

توماس مولر

ما برای گرفتن سه امتیاز به اینجا آمده بودیم و به هدف‌مان هم رسیدیم. البته در بعضی جاها هنوز برای پیشرفت جا داریم، به خصوص در 25 دقیقه اول مسابقه که بیش از حد به ارسال توپهای بلند رو آورده بودیم. ولی بعد از آن کمی بهتر شدیم. بعد از گل اول اعتماد به نفس بیشتری پیدا کردیم و باید قبل از تمام شدن نیمه اول یک گل دیگر هم می‌زدیم.

 

1497198

 

نمایش ما خوب بود ولی بدون شک برای بهتر شدن جا داریم. ما خیلی هیجان‌زده بودیم، درست مثل این بود که در بازی اول فصل به میدان می‌رویم. شکی نیست که هواداران به ما انگیزه بیشتری می‌دهند ولی حالا باید این مسائل را فراموش کنیم. مهم این است که چهار امتیاز جلوتر هستیم و امروز یک قدم مهم به سمت هدف‌مان برداشتیم.

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها