کد خبر : 1684410 | 29 اردیبهشت 1399 ساعت 11:22 | 14.6K بازدید | 1 دیدگاه

خاطره جالب هافبک پرسپولیس از برخورد انضباطی دنیزلی

مصطفی دنیزلی یک بار به شکلی جالب شاگرد خود را تنبیه انضباطی کرده است.

خاطره جالب هافبک پرسپولیس از برخورد انضباطی دنیزلی

به گزارش ''ورزش سه''، فرزاد آشوبی ستاره خط هافبک پرسپولیس در لیگ های ششم و هفتم، خاطره جالبی را از مصطفی دنیزلی دارد. این خاطره به روز بازی دربی مربوط می‌شود و البته کاملا غیر فوتبالی است، موضوعی که شاید برای دیگر شاگردان مصطفی دنیزلی هم پیش آمده باشد: اولین سالی که در پرسپولیس بودم، دربی دور رفت که با گل زنده یاد اولادی استقلال را شکست دادیم ما در هتل پارسیان اوین حضور داشتیم. آقای دنیزلی همیشه قبل از صبحانه برنامه پیاده روی دسته جمعی را تدارک می‌دید. من به واسطه یک عادت تکراری، یک سیب برداشتم و سیب در دست وارد لابی هتل شدم.

 

او ادامه ماجرا را اینطور توضیح می‌دهد: در آسانسور که باز شد، من آقای دنیزلی را روبروی خودم دیدم و ناگهان او با صدای بلند و لحن عصبانی چیزی را به من گفت که متوجه نشدم، بعد از چند ثانیه دوباره همان جمله را تکرار کرد که من این بار ترسیدم!

 

آشوبی افزود: بعد مترجمش گفت که می‌گویند چرا سیب میخوری؟ من هم از روی سادگی گفتم انتظار داشتم بگویید: آفرین که سیب میخوری. اما دنیزلی این بار گفت چرا اینجا سیب میخوری؟ او با صدای بلند این را پیش همه بچه های تیم و میهمانان هتل گفت و تاکید کرد که سیب را بیانداز دور و من هم این کار را کردم.

 

وی همچنین گفت: بعد از بازی من را کشید کنار و گفت که مشکلی نیست سیب میخوری و خیلی هم عالی است اما در یک فضای عمومی خوب نیست که تو پیش همه سیب را گاز بزنی و بخوری. آنجا من فهمیدم ایشان مثل یک پدر است و نه فقط مربی من نیست.

دیدگاه‌ها