کد خبر : 1684428 | 29 اردیبهشت 1399 ساعت 12:19 | 4.6K بازدید | 1 دیدگاه

اورتون پول بلیط‌ها را به هوادارانش پس می‌دهد

باشگاه اورتون اعلام کرد هزینه پرداخت شده از طرف هواداران این تیم برای مسابقات باقی‌مانده از فصل 2019-2020 را به آنها پس خواهد داد.

اورتون پول بلیط‌ها را به هوادارانش پس می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه اورتون اعلام کرد هواداران این تیم که بلیط پنج بازی خانگی باقی‌مانده این تیم در ادامه فصل جاری لیگ برتر را خریداری کرده‌اند می‌توانند بهای پرداخت شده برای خرید بلیطها را به صورت کامل پس بگیرند.

 

درحالیکه به نظر می‌رسد فصل لیگ برتر از تاریخ 12 ژوئن(23 خرداد) از سر گرفته خواد شد در این شکی نیست که در صورت شروع مجدد مسابقات، همه بازی‌ها در ورزشگاه‌های بدون تماشاچی برگزار شده و هوادارانی که بلیط مسابقات باقی‌مانده تیم‌هایشان را پیشتر خریداری کرده‌اند قادر به استفاده از آنها نخواهند بود.

 

1497224

 

باشگاه اورتون به همین علت تصمیم گرفته این گزینه را در اختیار هوادارانش قرار دهد که درخواست پس گرفتن کامل بهای بلیط‌هایشان را بدهند. باشگاه اورتون در بیانیه‌ای اعلام کرد:" باشگاه اورتون به این وسیله اعلام می‌کند که کلیه بلیط‌های فروخته شده برای پنج بازی خاگی باقی‌مانده فصل 2019-2020 قابل پس دادن هستند. چرا که در صورت شروع مجدد فصل هم بازی‌های باقی‌مانده پشت درهای بسته انجام خواهد شد".

 

 

دیدگاه‌ها