کد خبر : 1684432 | 29 اردیبهشت 1399 ساعت 12:40 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

تباس: اسپانیا باید از بوندس‌لیگا الگو بگیرد

خاویر تباس رئیس لالیگا، شروع مجدد بوندس‌لیگا را به مسئولین فوتبال آلمان تبریک گفته و می‌گوید بوندس‌لیگا الگویی است که باید از آن تبعیت شود.

تباس: اسپانیا باید از بوندس‌لیگا الگو بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، خاویر تباس، رئیس لالیگا به مسئولین فوتبال آلمان به خاطر شروع مجدد این لیگ پس از بحران اپیدمی کووید19 تبریک گفته و می‌گوید بوندس‌لیگا حالا الگویی است که دیگر کشورها باید از آن تبعیت کنند.

 

1497227

 

لیگ دسته اول فوتبال آلمان بعد از نزدیک به دو ماه وقفه در نتیجه بحران اپیدمی کرونا از این هفته رقابتهایش را از سر گرفت تا اولین لیگ بزرگ اروپایی باشد که در دوران پساکرونا فعالیتش را از سر می‌گیرد. اسپانیا از سوی دیگر از جمله کشورهایی است که ضربات سهمگینی از بحران کرونا دریافت کرده و کرونا در این کشور 227هزار نفر مبتلا و 27هزار نفر تلفات به بار آورده است.

 

خاویر تباس رئیس لالیگا در این باره به ال‌پارتیدازو گفت:" خیلی خوشحالم و به رئیس بوندس‌لیگا تبریک می‌گویم. آنها کار خیلی مهمی انجام دادند و من به کارشان افتخار می‌کنم. این الگویی است که باید از آن تبعیت کرد".

 

تباس البته در تصمیم‌گیری درباره زمان شروع مجدد لالیگا حرف آخر را نمی‌زند. تباس گفته که مایل است بازی‌های لالیگا روزهای دوشنبه برگزار شود ولی این پینشهاد او با مخالفت هواداران و رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا مواجه شده است.

 

1497228

 

تباس در ادامه صحبتهایش گفت:" تاریخ شروع مجدد لالیگا باید زمانی باشد که مسئولین سلامت و بهداشت کشور اعلام می‌کنند. من دلم می‌خواهد این تاریخ هر چه زودتر باشد. ما در تلاش هستیم تا در صورت امکان مسابقات را از تاریخ 12 ژوئن(23 خرداد)شروع کنیم. من امیدوارم مسابقات دوشنبه‌ها برگزار شود ولی فدراسیون به این مساله حساس است. به خصوص حالا که هواداران در استادیوم نیستند که بخواهیم به این مشکل فکر کنیم".

 

 

دیدگاه‌ها