کد خبر : 1684482 | 29 اردیبهشت 1399 ساعت 15:40 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

بهترین تیم برای هالند از نگاه فابیو کاپلو

سرمربی ایتالیایی سابق تیم ملی انگلیس معتقد است که لیورپول بهترین مقصد برای ارلینگ هالند پدیده نروژی بروسیا دورتموند خواهد بود.

بهترین تیم برای هالند از نگاه فابیو کاپلو

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند در 19 سالگی توانسته به اندازه ای بدرخشد که توجه تیم های بزرگ و متمول اروپایی را به خود جلب کند. پدیده نروژی که زمستان گذشته از سالزبورگ راهی بروسیا دورتموند شد، توانسته در همه رقابت ها 14 گل برای زردها به ثمر برساند و گفته می شود رئال مادرید سخت به دنبال اوست.

 

 

1496860

 

 

سران رئال قصد دارند با جذب کیلیان امباپه و ارلینگ هالند، ضرب شست محکمی به رقبا نشان دهند اما بند فسخ هالند تا تابستان 2021 قابل فعال شدن نیست و هر تیمی او را تابستان پیش رو می خواهد، باید وارد مذاکراتی سخت با دورتموند شود.

 

فابیو کاپلو سرمربی انگلیس بین سال های 2007 تا 2012 که دو مقطع نیز هدایت رئال را برعهده داشت، معتقد است رئال نمی تواند مقصد خوبی برای ستاره نروژی باشد.

 

 

1497251

 

 

او به میرر گفت:« لیورپول از نظر من تیمی ایده آل برای هالند است. او می تواند با توجه به سرعت بالا و سبک بازی مستقیمش، یک مهره عالی برای یورگن کلوپ باشد. کلوپ پیش از این توانسته بهترین بازی ممکن را از محمد صلاح و سادیو مانه بگیرد و مطمئنم که همین کار را با هالند نیز انجام خواهد داد. بعید می دانم تیمی بهتر از لیورپول و مربی ای بهتر از کلوپ برای هالند پیدا شود.»

 

این در حالی است که هالند اخیرا گفت که تمام تمرکزش روی دورتموند است و سران باشگاه آلمانی نیز تمایلی برای مذاکره با هیچ باشگاهی به منظور انتقال هالند ندارند.

 

دیدگاه‌ها