کد خبر : 1684503 | 29 اردیبهشت 1399 ساعت 17:33 | 18.7K بازدید | 2 دیدگاه

نانی:

به خاطر آن پنالتی، فرگوسن می‌خواست مرا بکشد

لوئیس نانی ستاره پرتغال سابق منچستر به ذکر خاطره ای جالب از سر الکس فرگوسن پرداخت.

به خاطر آن پنالتی، فرگوسن می‌خواست مرا بکشد

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس نانی ستاره پرتغالی بین سال های 2007 تا 2015 برای منچستریونایتد بازی های درخشانی انجام داد. او زیر نظر سر الکس فرگوسن رشد و پیشرفت کرد و با پیراهن یونایتد در سال 2008 توانست فاتح لیگ قهرمانان شود.

نانی که اکنون در ارولاندو سیتی در لیگ آمریکا بازی می کند، در مصاحبه جدید خود از اهمیت هم تیمی هایی چون پل اسکولز، پاتریس اورا، رایان گیگز و ریو فردیناند در وفق پیدا کردنش با یونایتد و یادگیری هر چه بهتر صحبت کرد و البته خاطره ای جالب از سر الکس فرگوسن نیز تعریف کرد.

 

 

1497256

 

 

نانی در این رابطه گفت:« من و سر الکس همسایه بودیم. سال 2010 بود و برای بازی با فولام باید به لندن می رفتیم. اینگونه مواقع سر الکس همراه همسر و گاهی یکی دو تن از اعضای خانواده اش به ایستگاه راه آهن می آمد ولی هنگام برگشت، معمولا من با ماشین او را به منزلش می رساندم.

در بازی با فولام، یک پنالتی نصیب مان شد. رایان گیگز پنالتی زن ما بود ولی در آن روز به قدری اعتماد به نفس داشتم که از گیگز خواستم پنالتی را به من بدهد. پشت توپ ایستادم و پنالتی را خراب کردم. پس از بازی و در رختکن، سر الکس می خواست من را بکشد. او به من گفت فکر می کنی که هستی؟ چطور به خود اجازه دادی پنالتی بزنی؟ سپس رو به گیگز کرد و با خشم گفت، چرا پنالتی را به نانی دادی؟ گیگز هم پاسخ داد او خودش توپ را از دست من قاپید. خدای من؛ تشریح فضای رختکن پس از بازی برایم دشوار است و همه چیز مثل جهنم بر من گذشت.

به منچستر که برگشتیم، از سر الکس خواستم او را به منزل برسانم. در طور مسیر، او هیچ حرفی با من نزد و باید بگویم که رانندگی در آن شرایط برایم خیلی خیلی سخت گذشت.»

 

 

1107990

 

 

نانی ادامه داد:« در منچستر ابتدا برخورد خوبی با من نمی شد. گیگز، فردیناند و اسکولز با عصبانیت اشتباهاتم را گوشزد می کردند و فکر می کردم از من خوش شان نمی آید ولی به تدریج متوجه اشتباهم شدم. جوان بودم و عجولانه تصمیم می گرفتم. در سال سوم حضورم در یونایتد بود که فهمیدم، بهتر است گوش بدهم و یاد بگیرم و کمتر واکنش نشان دهم. فهمیدم که بزرگان تیم، هدفی جز کمک به من ندارند. پاتریس اورا بهترین دوستم در یونایتد بود و هر زمان نیاز داشتم، در دسترسم قرار می گرفت.»

 

دیدگاه‌ها