کد خبر : 1684512 | 29 اردیبهشت 1399 ساعت 17:42 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

یووه در آستانه تمدید قرارداد با ستاره آرژانتینی تا ۲۰۲۵

گاتزتا دلو اسپورت ادعا می کند که پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی یوونتوس، در آستانه تمدید قرارداد با این تیم تا سال ۲۰۲۵ قرار گرفته است.

یووه در آستانه تمدید قرارداد با ستاره آرژانتینی تا ۲۰۲۵

به گزارش "ورزش سه"، بعد از انتخاب مائوریتزیو ساری به عنوان سرمربی یوونتوس شایعات زیادی در رابطه با عدم علاقه این بازیکن به سبک بازی پائولو دیبالا به گوش رسید. حتی در مقطعی گفته شد که این ستاره آرژانتینی در آستانه جدایی از یوونتوس و پیوستن به منچستر یونایتد قرار گرفته است اما نهایتاً این اتفاق رخ نداد و دیبالا در بیانکونری ماندگار شد.

 

بعد از گذشت چند هفته از مسابقات فصل جاری پائولو دیبالا به یک مهره تاثیر گذار در تیم ساری تبدیل شد تا جایی که حالا گاتزتا دلو اسپورت ادعا می‌کند باشگاه تورینی در آستانه تمدید قرارداد با این بازیکن قرار گرفته است.

 

 

1469925

 

 

مدیر برنامه دیبالا به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در ایتالیا نتوانسته به این کشور سفر کند اما با این‌حال گاتزتا دلو اسپورت ادعا می کند، به محض مساعد شدن شرایط مقدمات برای انجام مذاکرات و تمدید قرارداد دیبالا شکل خواهد گرفت.

 

یوونتوس قصد دارد قرارداد ستاره ۲۶ ساله خود را تا سال ۲۰۲۵ تمدید کرده و دستمزد سالیانه او را به ۷ میلیون یورو افزایش دهد. همچنین بندهای اضافه از جمله پاداش‌ها در قرارداد جدید دیبالا گنجانده خواهد شد.

دیدگاه‌ها