کد خبر : 1684559 | 29 اردیبهشت 1399 ساعت 23:46 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

لوئیس نانی:

کریستیانو رونالدو بسیار رقابت طلب بود

نانی، ستاره سابق منچستریونایتد به مرور روزهای هم تیمی بودن با کریستیانو رونالدو پرداخت.

کریستیانو رونالدو بسیار رقابت طلب بود

به گزارش "ورزش سه"، در اواسط دهه گذشته بسیاری نانی را جانشین کریستیانو رونالدو در ترکیب یونایتد می دانستند، اما او علیرغم نمایش های قابل قبول هرگز نتوانست چنین سطحی را ارائه دهد. حالا نانی مدعی شد رونالدو حتی در تنیس و پینگ پنگ نیز به دنبال کسب پیروزی بوده است.

 

نانی گفت: "کریستیانو رونالدو بسیار رقابت طلب بود. وقتی شما یک روز در خانه او می ماندید او همیشه شما را به چالش می کشد. رونالدو دارای استخر شنا، زمین تنیس و میز پینگ پنگ بود. گاهی اوقات بحث تنها در مورد اینکه چه کسی حقیقت را می گوید یا چه کسی بهتر است بود. بارها بین ما بحث می شد که کدامیک بهتر هستیم.

 

1497345

 

تنها زمانی که بازی نمی کردیم شب بود، ما روی مبل می نشستیم و صحبت می کردیم و رونالدو به یکباره فقط ناپدید می شد. من و اندرسون هنگام بیدار شدن از خواب خسته بودیم، اما رونالدو دو ساعت زودتر از خواب بیدار شده بود و اخبار را بررسی می کرد. اوایل رونالدو تنها کسی بود که ماشین داشت، بنابراین ما باید برای رفتن با او آماده می شدیم. ما لحظات فوق العاده و خاطرات شیرینی کنار هم داریم.

 

وقتی راهی یونایتد می شوید مردم در ورزشگاه، همه هواداران شما را دوست دارند زیرا چیزی متفاوت در شما دیده اند. آنها به این تفاوت علاقه دارند اما در ادامه در ذهن شان می آید که شما او رونالدویی دیگر یا کریستیانو جدید باشد. آن لحظات کمی دشوار بود اما خیلی سریع یاد گرفتم که چگونه از خودم محافظت کنم و از این شرایط دور شوم."

دیدگاه‌ها