کد خبر : 1684583 | 30 اردیبهشت 1399 ساعت 09:00 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

اعزام تیم سامبو به قهرمانی آسیا

تشکیل تیم ملی کیک بوکسینگ برای نخستین بار

رییس فدراسیون انجمن‌های ورزش رزمی از تشکیل تیم ملی کیک بوکسینگ در بخش زنان و مردان برای نخستین بار خبر داد.

تشکیل تیم ملی کیک بوکسینگ برای نخستین بار

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، یوسف بهتری درباره وضعیت فدراسیون ورزش‌های رزمی اظهار کرد: از زمانی که اسم فدراسیون ورزش‌های رزمی تغییر پیدا کرد و به عنوان فدراسیون تخصصی شناخته شد این آمادگی را پیدا کردیم تا رشته‌هایی که زیر نظر انجمن‌های خود فعالیت می‌کنند به فدراسیون برگردانیم که در این زمینه سبک‌هایی همچون کیک بوکسینگ، پنجاک سیلات، او اسپرت، سامبو و سومو که از اهمیت بالایی برخوردار بودند از امسال فعالیت خود را زیر نظر فدراسیون آغاز کردند و چند سبک که رشته‌های مهمی نبودند و تمایلی برای بازگشت به فدراسیون را نداشتند، همچنان به صورت مستقل و زیر نظر انجمن‌های خود فعالیت می‌کنند. البته در خصوص این چند سبک هنوز هیچ ابلاغی از وزارت ورزش دریافت نکردیم.

 

وی همچنین از به تعویق افتادن مسابقات ایندورگیمز آسیا به میزبانی تایلند خبر داد و گفت: این مسابقات قرار بود اواخر اردیبهشت در تایلند برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا به اردیبهشت سال آینده موکول شد. تلاش بر این است که با تشکیل ستاد این بازی‌ها حضور فعال و پرمدالی در رشته‌های کیک بوکسینگ، پنجاک سیلات و سامبو داشته باشیم.

 

رییس فدراسیون انجمن‌های ورزش رزمی درباره برگزاری اردوهای ورزش‌های رزمی تصریح کرد: هنوز مجوز برپایی اردوها در رشته‌های رزمی از سوی ستاد عالی مقابله با کرونا وزارت ورزش صادر نشده و ورزشکاران همچنان تمرینات خود را در منزل پیگیری می‌کنند. البته در طی این مدت بازخورد خوبی از ورزشکاران دریافت کردیم و نتیجه کار رضایت بخش بوده است.

 

بهتری همچنین از تشکیل تیم ملی کیک بوکسینگ زنان و مردان در سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: تا به امروز این رشته به صورت انجمن فعالیت خود را دنبال می‌کرد که با بازگشت این سبک به فدراسیون تصمیم داریم با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در بخش زنان و مردان تیم ملی کیک بوکسینگ را برای نخستین بار تشکیل دهیم.

 

وی از اعزام تیم سامبو به مسابقات قهرمانی آسیا اندونزی خبر داد و افزود: این مسابقات شهریور در اندونزی برگزار می‌شود که اعزام تیم به این مسابقات بستگی به تصمیم ستاد عالی مقابله با کرونا دارد که مجوز اعزام تیم سامبو به این مسابقات را بدهد یا خیر؟

 

رییس فدراسیون انجمن‌های ورزش رزمی در پایان با بیان این که از نظر بودجه مشکلاتی وجود دارد، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور تصور می‌کنم در حال حاضر تمام فدراسیون‌ها از نظر بودجه با مشکلات زیادی مواجه هستند.

دیدگاه‌ها