کد خبر : 1684608 | 30 اردیبهشت 1399 ساعت 11:00 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

جردن: سرما نخورده بودم، پیتزای بی‌کیفیت خوردم!

مربی مایکل جردن علت ناراحتی فیزیکی‌اش در فینال NBA سال 1997 نه سرماخوردگی بلکه خوردن پیتزای بی‌کیفیت بوده.

جردن: سرما نخورده بودم، پیتزای بی‌کیفیت خوردم!

به گزارش "ورزش سه"،  یکی از خاطرات جالب ماندگار مانده از مایکل جردن، بسکتبالیست افسانه‌ای آمریکایی حضور  او در یکی از بازی‌های فینال سال 1997 لیگ NBA با علائم بیماری است. در بازی پنجم دو تیم شیکاگو بولز و یوتا جاز که برای هر دو تیم اهمیتی کلیدی داشت، مایکل جردن با علائمی شبیه به سرماخوردگی، به زحمت در میدان حضور یافت، برای تیمش 38 امتیاز بدست آورد و نقش مهمی در پیروزی شیکاگو بولز در آن بازی داشت.

 

حالا بعد از گذشت سالها، مربی جردن در یک مصاحبه فاش کرد که علت بیماری‌اش در آن بازی نه آنچنان که اعلام شده سرماخوردگی، بلکه مسمومیت غذایی ناشی از خوردن پیتزای بی‌کیفیت بوده.

 

1497388

 

تیم گراور، مربی جردن می‌گوید او که نیمه‌های شب گرسنه‌اش شده بوده از تنها فروشگاهی که باز بوده سفارش غذا می‌دهد. یک پیتزافروشی. گراور می‌گوید از زمان رسیدن پیتزا به اتاق مایکل جردن در هتل  محل اقامت شیکاگوبولز حس خوبی نداشته.

 

چیزی نمی‌گذرد که ثابت می‌شود حق با گراور بوده. :" مایکل جردن ساعت 2 صبح بیدار شد و مدام بالا می‌آورد".

 

مایکل جردن هم در تماسی با شبکه ای‌اس‌پی‌ان، حرفهای مربی‌اش را تایید کرده و گفت:" بله آن بازی که به بازی سرماخوردگی معروف شده در واقع به خاطر سرماخوردگی نبود. مسمومیت غذایی بود".

 

1497389

 

جردن می‌گوید مادرش اصرار داشته که او با آن وضعیت جسمی بازی نکند ولی جردن تصمیم می‌گیرد هر طور شده برای هم‌تیمی‌هایش به میدان برود.  جردن با چنان وضع جسمی‌ای اتفاق یکی از درخشان‌ترین بازی‌های خود را به نمایش می‌گذارد تا بولز با نتیجه 3-2 از حریفش پیش بیفتد. شیکاگو بولز در نهایت در 6 بازی موفق می‌شود فینال را به سود خود پایان برده و جام قهرمانی NBA را تصاحب کند.

 

 

دیدگاه‌ها