کد خبر : 1684641 | 30 اردیبهشت 1399 ساعت 13:04 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

راکیتیچ: برای ترک بارسلونا آماده‌ام

ایوان راکیتیچ ستاره کروات بارسلونا بعد از شایعات متناقضی که درباره آینده‌اش مطرح شده می‌گوید آماده است امسال تابستان این تیم را ترک کند.

راکیتیچ: برای ترک بارسلونا آماده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، بعد از انتشار شایعات ضد و نقیض درباره آینده ایوان راکیتیچ، ستاره خط میانی بارسلونا در هفته‌ای اخیر، او در گفتگویی با رادیوهای اسپانیایی می‌گوید قصد دارد امسال تابستان بارسلونا را ترک کند. راکیتیچ در این مصاحبه گفت هیچگاه درها را به روی یک تغییر بزرگ نبسته است.

 

1497431

 

قرارداد راکیتیچ با بارسلونا در پایان فصل آینده منقضی می‌شود و گفته می‌شود بارسلونا قصد دارد با هدف جدایی رایگان او در آن زمان، امسال تابستان راکیتیچ را به باشگاه‌های خواهان او بفروشد. از جمله تیمهایی که نسبت به جذب راکیتیچ علاقه نشان داده‌اند می‌توان به اتلتیکو مادرید، ناپولی، ویارئال، یوونتوس، سویا، و همچنین دو تیم انگلیسی منچستریونایتد و تاتنهام اشاره کرد.

 

راکیتیچ از سال 2014 به بارسلونا منتقل شده و در این مدت 13 جام بدست آورده. با وجود این موفقیت‌ها راکیتیچ می‌گوید ممکن است بارسا را ترک کند چرا که دیگر مطمئن نیست در برنامه‌های آتی باشگاه جایی داشته باشد.

 

ستاره کروات در این باره گفت:" وقتی دو طرف قرارداد امضا می‌کنند هدف‌شان این است که آن را به سرانجام برسانند. من قصد دارم برای بارسا بازی کنم ولی در عین حال نسبت به گزینه‌های دیگر هم بی‌توجه نیستم. دوست داشتم یک روز یک نفر از باشگاه بگوید بر خلاف شایعات، راکیتیچ در این تیم می‌ماند".

 

راکیتیچ در ادامه گفت:" رئیس باشگاه بارتومئو به من هیچ چیزی نگفته. شاید امروز حرفهای ما را بشنود و فردا با من تماس بگیرد. من هرگز درها را به روی یک تغییر بزرگ نبسته‌ام".

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها