کد خبر : 1684674 | 30 اردیبهشت 1399 ساعت 14:48 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

افشاگری درباره شکایت سرمربی سابق تیم ملی

فدراسیون پول نگرفت، به کی روش پاداش نداد!

رییس سابق فدراسیون فوتبال راز عدم پرداخت پاداش کارلوس کی روش را فاش کرد.

فدراسیون پول نگرفت، به کی روش پاداش نداد!

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی روش مربی پرتغالی که 8 سال هدایت تیم ملی ایران را برعهده داشت، به واسطه عدم پرداخت پاداش 200 هزار یورویی اش توسط فدراسیون فوتبال به فیفا شکایت کرده و توانسته حکم بگیرد.


در این خصوص اما مسئولان فدراسیون فوتبال دفاعیه خود را به فیفا ارسال کردند ومنتظر پاسخ نهایی هستند. این پاداش مربوط به سومی تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا 2019 است. کی روش مدعی است برگزار نشدن دیدار رده بندی به منزله سومی ایران در این تورنمنت است وباید پاداش او پرداخت می شد اما مدیران فدراسیون نظر دیگری دارند.


بعد از چند هفته کش و قوس در این خصوص امروز مهدی تاج رییس سابق فدراسیون توضیحاتش را ارائه کرد و گفت: « آقای کی روش اعتراض داشت راجع به سوم شدن در جام ملت های آسیا. همیشه مسابقه رده بندی برگزار می شد اما در جام ملت های گذشته دیدار رده بندی انجام نشد. حتی اگر ما سوم می شدیم، از سوی کنفدراسین فوتبال آسیا پاداش یک میلیون یورویی می گرفتیم و به همین خاطر پولی گیر فدراسیون نیامد که ما هم به کی روش بدهیم.»


به این ترتیب تاج اعلام کرده چون AFC پاداش سومی را به فدراسیون ایران نداده آنها نیز پاداش مقرر کی روش برای سومی جام ملت ها را پرداخت نکردند. باید دید مسئولان کمیته تعیین وضعیت فیفا چه تصمیمی در این خصوص خواهند گرفت.

دیدگاه‌ها