کد خبر : 1684683 | 30 اردیبهشت 1399 ساعت 14:54 | 26.1K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای تلگراف:

رسمی؛ مائوریسیو پوچتینو آزاد شد!

سرمربی آرژانتینی سابق تاتنهام از حالا آزاد است تا با هر تیمی که مد نظر دارد، بدون مشکل قرارداد امضا کند.

رسمی؛ مائوریسیو پوچتینو آزاد شد!

به گزارش "ورزش سه"، مائوریسیو پوچتینو زمانی که سرمربی تاتنهام شد، هنوز مربی کمتر شناخته شده ای در دنیا محسوب می شد. او البته در ساوتهمپتون توانسته بود ارزش هایش را نشان دهد ولی در تاتنهام بود که تبدیل به یک مربی بزرگ و مشهور شد.

 

 

1491333

 

 

پوچتینو فصل 19-2018 توانست تاتنهام را تا فینال لیگ قهرمانان برساند و در سال های اخیرا با هدایت او، تاتنهامی ها همواره موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان شده بودند.

 

اوضاع برای پوچتینو در فصل جاری خوب پیش نرفت و او پس از کسب نتایج ضعیف، از سمت خود اخراج شد و ژوزه مورینیو جای او را گرفت. تاتنهام متعهد شده بود تا زمانی که پوچتینو راهی تیمی جدید نشده، دستمزد او را پرداخت کند اما طبق ادعای دیلی تلگراف، بندی در این قرارداد بود که تا هفته گذشته او اگر راهی تیمی دیگر می شد، باید مبلغی را به عنوان غرامت به تاتنهام پرداخت می کرد اما این بند حالا فسخ شده است.

به این ترتیب پوچتینو از امروز آزاد است تا با هر تیم باشگاهی یا ملی که مد نظر دارد، بدون مشکل قرارداد امضا کند. در یکی دو سال اخیر، رئال یکی از جدی ترین تیم های خواهان او بود ولی در حال حاضر شرایط این تیم با زیدان مطلوب به نظر می رسد. در حال حاضر از نیوکاسل به عنوان مقصد احتمالی بعدی پوچتینو نام برده می شود.

 

 

1472696

دیدگاه‌ها