کد خبر : 1684723 | 30 اردیبهشت 1399 ساعت 17:50 | 18.9K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای دیلی میل:

تیر بارسا برای جذب مدافع یووه به سنگ خورد

باشگاه یوونتوس پیشنهاد بارسلونا برای جذب ماتایس دی لیخت را رد کرده است.

تیر بارسا برای جذب مدافع یووه به سنگ خورد

به گزارش "ورزش سه"، ماتایس دی لیخت در اوج جوانی و هنگامی که تنها 19سال سن داشت، بازوبند کاپیتانی آژاکس را بر بازو بست و یکی از مهم‌ترین ارکان حضور این باشگاه در جمع چهار تیم برتر رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل 19-2018 بود.

 

 

1488956

 

 

عملکرد فوق العاده دی لیخت در ترکیب آژاکس باعث شد که تیم‌های زیادی خواهان جذب این بازیکن باشند. در حالی که به نظر می رسید بارسلونا به جذب این مدافع هلندی بسیار نزدیک شده اما دی لیخت در چرخشی عجیب و جالب توجه باشگاه یوونتوس را به عنوان چالش جدید خود انتخاب کرد.

قرارداد او 5 ساله به ارزش 75 میلیون یورو به علاوه 10.5 میلیون یورو پاداش‌های در نظر گرفته شده است.

 

باشگاه بارسلونا که تابستان گذشته به دنبال به خدمت گرفتن ماتایس دی لیخت از آژاکس بود، در تازه‌ترین اقدام، بار دیگر شانس خود را برای جذب این مدافع هلندی امتحان کرد که البته به نتیجه دلخواه نرسید.
نشریه "دیلی‌میل" انگلیس با انتشار گزارشی مدعی شد باشگاه یوونتوس پیشنهاد 66 میلیون پوندی (73 هزار یورویی) بارسلونا بابت جذب دی لیخت را رد کرده است.

 

 

1481467

 

 

این مدافع هلندی که با وجود مصدومیت جورجو کیه‌لینی در اوایل فصل جاری خیلی زود به ترکیب اصلی یوونتوس راه یافت، فصل را با فراز و نشیب‌هایی آغاز کرد، اما در ادامه توانست کم‌کم بازی‌های بهتری را کنار لئوناردو بونوچی از خود به نمایش بگذارد.

این مدافع 20 ساله پیش از این درباره دلیل انتخاب یوونتوس و پشت‌ کردن به پیشنهادهای دیگرش گفته بود:« همیشه شیفته هنر دفاع کردن ایتالیایی‌‌ها بودم. خیلی از بازیکنانی که به نوعی از  آنها الگوبرداری می‌کردم، ایتالیایی بودند از جمله پائولو مالدینی، فرانکو باره‌سی، آلساندرو نستا، فابیو کاناوارو، گائتانو شیرآ ... حالا هم می‌توانم به الگوبرداری در این زمینه ادامه دهم. عاشق نوع دفاع کردن تیم‌های ایتالیایی هستم.»

 

دی لیخت که تا سال 2024 تحت‌قرارداد یوونتوس است، این فصل در 27 بازی برای این باشگاه به میدان رفته و موفق شده دو گل هم به ثمر برساند.

دیدگاه‌ها