کد خبر : 1684733 | 30 اردیبهشت 1399 ساعت 18:35 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

نانی:

رونالدو به من گفته بود که می خواهد از یونایتد برود

نانی، ستاره سابق منچستریونایتد، فاش کرد که کریس رونالدو مدت ها پیش از جدایی از این باشگاه و رفتن به رئال مادرید، تلویحا به جدایی از شیاطین سرخ اشاره کرده بود.

رونالدو به من گفته بود که می خواهد از یونایتد برود

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در سال 2003 از اسپورتینگ لیسبون به منچستریونایتد پیوست و در 6 فصل حضور در این باشگاه، سه قهرمانی در لیگ برتر و یک قهرمانی در چمپیونزلیگ به دست آورد و برنده توپ طلای بهترین بازیکن دنیا شد.

همین درخشش باعث شد تا رئال مادرید در سال 2009 با انتقالی 92 میلیون یورویی او را به خدمت بگیرد. اما اکنون نانی فاش کرد که این انتقال ماه ها قبل از اینکه نهایی شود، ذهن رونالدو را مشغول کرده بود.

او به پادکست اختصاصی باشگاه منچستریونایتد گفت:" ما آخر تمرین می ماندیم تا مسابقه بدهیم و اندرسون و رونالدو، هم گروه های من بودند. هر کسی بهترین دوستانی داشت یا کسانی که با آنها احساس راحتی می کرد و آنها حامی من بودند.

 

1497513

 

او بعضی روزها صراحتا می گفت:" من شش یا هفت سال است که من اینجا هستم. فکر می کنم برای من کافی است." او این را چند بار گفت. اما همیشه می گفت:" ببینیم چه می شود، ببینیم چه می شود اما هیچ وقت فکر نمی کردیم انتقال به رئال اینقدر سریع اتفاق بیفتد. بعد از اینکه دومین بار قهرمان لیگ شدیم، او فصل فوق العاده ای را پشت سر گذاشته بود؛ بنابراین ما خیلی غافلگیر شدیم."

4 سال بعد از جدایی رونالدو، سرالکس فرگوسن هم اعلام بازنشستگی کرد و نانی در مورد این اتفاق هم گفت:" وقتی فرگوسن می خواست برود، من هم تصمیم داشتم جدا شوم. من سال ها بود که آنجا بودم و حالا با حضور مربی جدید، احساس می کردم که نیاز به یک چالش جدید در تیمی متفاوت دارم.

سپس دچار یک مصدومیت شدید شدم. بهبود پیدا کردم و به جام جهانی رفتم و فصل بعد، در ذهنم آماده بودم تا باشگاه را ترک کنم. همین."

دیدگاه‌ها