کد خبر : 1684756 | 30 اردیبهشت 1399 ساعت 20:11 | 18.8K بازدید | 2 دیدگاه

تمجید مالک PSG از کریس رونالدو؛ آغاز شایعات؟

ناصر الخلیفی در مصاحبه ای با فرانس فوتبال به تمجید از کریستیانو رونالدو پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، در این سالها همیشه اخباری در مورد تمایل پاری سن ژرمن به خرید رونالدو شنیده شده است. حالا ناصر الخلیفی در مصاحبه ای ابتدا از رونالدو تعریف کرده و در ادامه به دیوید بکام و زلاتان، دو ستاره ای که در اواخر دوران ورزشی شان راهی پاریس شدند نیز اشاره کرد تا دوباره شایعات در مورد تمایل پاری سن ژرمن به خرید ستاره پرتغالی یوونتوس آغاز شود.

 

1497419

 

ناصر الخلیفی گفت: "رونالدو از این تمایل به پیشرفت روز به روز انگیزه می یابد و همیشه سعی بر غلبه بر محدودیت هایش دارد. من این اراده بی امان را تحسین می کنم. رونالدو یک مثال عالی برای همه ورزشکاران در آینده است.

 

با فکر کردن به همه بازیکنانی که از ابتدای پروژه بلند پروازانه ما به پاری سن ژرمن ملحق شده اند، هنوز هم می توانم از زلاتان ابراهیموویچ را به علت شخصیت، قدرت رهبری، کاریزما و توانایی در انجام کارهای برجسته نام ببرم. زلاتان همیشه قابل اعتماد بود و وقتی انتظار کاری از او می رفت، می دانست که چگونه باید در برابر چالش های لحظه ای ایستادگی کند.

 

دیوید بکهام؟ اگرچه او فقط مدت کوتاهی در پاری سن ژرمن بود، اما تاثیری تحول آمیز در باشگاه ما داشت. عملکرد بکام در تمرینات، نگرانی برای موفقیت در همه جزئیات در هر لحظه، عزم بکام برای موفقیت، ذوق او برای کار تیمی و قدرت طبیعی دیوید دارایی بسیار گرانبهایی بود."

دیدگاه‌ها