کد خبر : 1684808 | 31 اردیبهشت 1399 ساعت 08:31 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

اصل کار رها شده بود!

وفایی: شرایط فدراسیون به افکارم نمی خورد

رییس سازمان لیگ فدراسیون دوچرخه سواری مشکلات ساختاری و مدیریتی و مسائل اقتصادی و مشکلات فنی را از دلایل استعفا و کناره گیری خود از این مجموعه عنوان کرد.

وفایی: شرایط فدراسیون به افکارم نمی خورد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، محمود وفایی رئیس اسبق کمیته مسابقات و سازمان لیگ فدراسیون دوچرخه سواری در تشریح استعفا و قطع همکاری خود با این مجموعه گفت: فدراسیون دوچرخه سواری در پایان سال قبل تعدیل نیرو کرده بود و من هم دیدم ادامه کار در شرایط جدید با افکار من نمی‌خواند و فایده‌ای ندارد به همین دلیل از مسئولیت خود کناره گیری کردم.

 

وی بیان کرد: من در سه چهار سال گذشته چندین بار با آقای قمری صحبت کردم و برخی مشکلات را در خصوص بخش مسابقات فدراسیون بیان کردم ولی متأسفانه ترتیب اثر داده نشد و در پایان سال هم به ما و برخی نیروها گفتند به خاطر اینکه برنامه ای نداریم به دلیل اوضاع کرونا وضعیت روشن نیست و بروید و ما بعداً تماس می‌گیریم که کار درستی نبود. در مجموع در این مدت اتفاقاتی که افتاده بود خوب نبود. در بخش فنی و ساختاری فدراسیون شرایط را به گونه‌ای دیدم که کار پیش نمی‌رود. نتیجه این شد که ادامه کار را به خود فدراسیون واگذار کردم که تصمیم گیری کند که در سال جدید چه کاری می‌کنند.

 

رئیس اسبق سازمان لیگ فدرلسیون دوچرخه سواری افزود: من ۱۵ سال در این فدراسیون بودم یعنی از دوره مهندس سید حسین هاشمی مسئول برگزاری مسابقات بودم، در دوره واعظ آشتیانی مسئول کمیته امور استان‌ها و برگزاری مسابقات بودم در دوره آقای انصاری هم مسئولیت برگزاری مسابقات را برعهده داشتم و سخنگوی فدراسیون بودم. همچنین در دوره آقای قمری رئیس سازمان لیگ بودم و هشت سال این سمت را برعهده داشتم.

 

وی در مورد شرایط کاری خود ادامه داد: من حقوق بیمه بیکاری نمی‌گیرم و در جای دیگری مشغول هستم منتها با فدراسیون دیگر همکاری ندارم.

 

وفایی در مورد اینکه آیا به دلیل مشکلات مدیریتی مجبور به کناره گیری از سمت خود شده اید، افزود: بله عمدتاً از طرف فدراسیون بود چون نمی‌شد کار کرد و تصمیمات اشتباهی می‌گرفتند و من که عضو کمیته فنی و کارشناس خبره فدراسیون با ابلاغ دکتر سلطانی فر بودم تلاش کردم علی رغم کناره گیری نیروهای مستعد از فدراسیون وضعیت را سامان دهی کنم ولی کار خیلی سختی بود من سال گذشته هم به تنهایی سازمان لیگ را هدایت می‌کردم چون دبیر سازمان لیگ را هم به دلیل مشکلات اقتصادی در کنار خودمان نداشتیم و تعدیل نیرو شده بود و کار سخت پیش می‌رفت.

 

وی در ادامه به برخی دیگر از مشکلات ساختاری فدراسیون دوچرخه سواری اشاره کرد و گفت: امکانات و تجهیزات هم در حد بسیار ضعیفی است و کاری هم برای اصلاح این وضع صورت نگرفته بود و به کارهای فرعی پرداخته بودند و اصل کار که مسابقات و سازمان دهی تجهیزات بود مهیا نبود و دیدم به تنهایی نمی‌شود کارها را پیش برد. سال گذشته با دوستی و رفاقت هیأت‌های استانی کار انجام می‌شد و مسابقات برگزار شد که حقیقتاً امسال دیگر نمی‌شد به آنها رو انداخت و بار فدراسیون را به دوش آنها بیاندازیم. فدراسیون هم متأسفانه کار چندانی را انجام نداد و هر چقدر گفتیم برای حل مشکلات ترتیب اثری ندادند و در نهایت ما هم تصمیم گرفتیم کنار رفته و کار را به مدیریت فدراسیون واگذار کنیم.

دیدگاه‌ها