کد خبر : 1684831 | 31 اردیبهشت 1399 ساعت 07:29 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

ریو فردیناند:

جیدون سانچو باید شماره ۷ منچستریونایتد را بپوشد

ریو فردیناند، کاپیتان سابق منچستریونایتد، از این باشگاه خواست تا جیدون سانچو، ستاره انگلیسی دورتموند، را بخرد و پیراهن شماره ۷ را هم به این بازیکن بدهند.

جیدون سانچو باید شماره ۷ منچستریونایتد را بپوشد


به گزارش "ورزش سه"، سانچو که از منچسترسیتی به دورتموند رفت، در ترکیب این تیم نمایش‌های درخشانی ارائه داد و اکنون مورد توجه باشگاه‌های مختلف اروپایی قرار دارد. یونایتدها که در این فصل هم نتوانستند در جمع مدعیان قهرمانی لیگ برتر باشند، اکنون به دنبال تقویت تیم‌شان در تابستان هستند و از جک گریلیش، کاپیتان استون ویلا، جیمز مدیسون، ستاره لسترسیتی و هری کین، مهاجم گلزن تاتنهام، هم به عنوان گزینه‌های خرید این باشگاه نام برده می‌شود اما فردیناند گزینه‌های دیگری برای منچستریونایتد در نظر دارد.

 

1496739


او در گفتگو با رادیو بی‌بی‌سی، در پاسخ به این سوال که منچستریونایتد باید چه بازیکنانی را بخرد، گفت:"سانچو، کولیبالی و سائول نیگز. فکر می‌کنم خرید هری کین هم مطرح است اما اگر قرار باشد یک بازیکن هجومی خریده شود، من سانچو را انتخاب می‌کنم. فکر می‌کنم او می‌تواند رویاپردازی بیشتری به شما بدهد و طعمی که بازی تیم در حال حاضر فاقد آن هست را به وجود بیاورد.
بله، من پیراهن شماره ۷ را به سانچو می‌دادم. او شخصیت پوشیدن این شماره را دارد. او کمی خودخواهی دارد که همان چیزی است که در زمین به آن نیاز دارید. بنابراین من این پیراهن را به او می‌دهم و این مسئولیت را دقیقا روی شانه‌‌های او می‌گذارم."

دیدگاه‌ها