کد خبر : 1684835 | 31 اردیبهشت 1399 ساعت 11:20 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: همیشه فوتبال‌ها را بدون صدا می‌بینم!

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول می‌گوید شروع مجدد بوندس‌لیگا بعد از وقفه دو ماهه برای او بسیار خوشحال‌کننده و لذت‌بخش است.

کلوپ: همیشه فوتبال‌ها را بدون صدا می‌بینم!

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول می‌گوید شروع مجدد رقابتهای بوندس‌لیگا برایش بسیار لذت‌بخش است. کلوپ همچنین مدعی است با وجود برگزاری بدون تماشاچی بازی‌ها، همین مسابقات هم می‌تواند برای شیفتگان فوتبال که مدتها است نتوانسته‌اند هیچ مسابقه‌ای را تماشا کنند، لذت‌بخش باشد.

 

کلوپ می‌گوید از اینکه دوباره می‌تواند فوتبال تماشا کند بسیار راضی و خوشحال است هر چند اذعان دارد اینکه می‌گوید عدم حضور تماشاچی‌ها نتوانسته لذت تماشای فوتبال را از او بگیرد ممکن است برای خیلی‌ها عجیب به نظر برسد. کلوپ می‌گوید ایده‌آلش استادیوم‌های پر از تماشاچی است ولی مردم باید درک کنند که با توجه به شرایط اپیدمی کرونا نمی‌توان به این زودی‌ها شاهد بازگشت به روزهای قبل از این اپیدمی بود.

 

1496927

 

 

کلوپ در مصاحبه با وبسایت باشگاه لیورپول گفت:" ببینید، شاید این حرفی که بزنم باعث شود خیلی‌ها بگویند این آدم چقدر عجیب است. من وقتی فوتبال می‌بینم، البته بازی‌های خودمان نه، بازی‌های تیمهای دیگر، من اکثر مواقع بازی‌ها را بدون صدا تماشا می‌کنم چون نمی‌خواهم صدای گزارشگر را بشنوم. من فقط به خود بازی علاقه دارم".

 

سرمربی لیورپول در ادامه گفت:" برای همین برایم کاملا عادی است که فوتبال را بی‌صدا ببینم. البته می‌دانم که فوتبال بدون تماشاچی همان فوتبال همیشگی نیست. مگر کسی می‌تواند ادعای دیگری بکند؟ همه ما عاشق حضور در استادیوم و تماس نزدیک با آن همه هوادار هستیم. ولی چرا باید به چیزهایی فکر کنیم که در حال حاضر نداریم، به جای اینکه تمرکزمان را به چیزهایی بدهیم که در شرایط فعلی در اختیارمان است. در حال حاضر این امکان هست که بازیها پشت درهای بسته انجام شود، اتفاقی که در آلمان افتاد. در آلمان شاهد بازی‌های خیلی خوبی هم بودیم با گلهای زیاد و قشنگ و بازی‌های حساس و پرهیجان".

 

 

دیدگاه‌ها