کد خبر : 1684857 | 31 اردیبهشت 1399 ساعت 12:30 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم همه به تصمیمات ستادمقابله با کرونا احترام بگذارند

کامیابی نیا: پرسپولیس 80 درصد راه قهرمانی را رفته

بازیکنان تیم پرسپولیس که برای تست کرونا پیش از دور جدید تمرینات آمده بودند روحیه بالایی به خاطر آغاز مجدد مسابقات داشتند.

کامیابی نیا: پرسپولیس 80 درصد راه قهرمانی را رفته

به گزارش" ورزش سه" کمال کامیابی نیا هافبک دفاعی پرسپولیس امروز به همراه دیگر بازیکنان این تیم برای انجام تست‌های کرونا به ورزشگاه کاظمی  رفته بود. او بعد از انجام تست به خبرنگاران گفت:" آمدیم تست‌ها را انجام دادیم. امیدوارم برای کسی مشکل خاصی نباشد."


او درباره اینکه با پدرمتین قدوسی بازیکن جوانی که در ایام فوت شد صحبت کرده است گفت:" متاسفانه در فضای مجازی از خانواده این بنده خدا سوء استفاده کرده بودند. من وظیفه خودم دانستم که با پدر متین عزیز صحبت کنم و تسلیت بگویم. چیز خاصی نبود و انشالله غم آخرشان باشد."


کمال در ارتباط با قهرمانی پرسپولیس هم گفت:" پرسپولیس 10 امتیاز بالاتر است اما شرایط برای همه تیم‌ها در ادامه سخت است. من تنها امیدوارم همه به نظر و تصمیمات وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا احترام بگذارند و بتوانیم ادامه لیگ را برگزار کنیم."


او افزود:" 9 بازی مانده و ما هشتاد درصد راه را رفته‌ایم و امیدوارم باقیمانده راه را هم با قدرت برویم و چهارمین قهرمانی را به دست بیاوریم."

 

دیدگاه‌ها