کد خبر : 1684898 | 31 اردیبهشت 1399 ساعت 14:56 | 17.4K بازدید | 1 دیدگاه

رئیس ختافه:

چیزی تا جذب مسی و گواردیولا فاصله نداشتیم

آنخل تورس رئیس باشگاه ختافه در مصاحبه با مارکا فاش ساخت که زمانی به جذب لیونل مسی و پپ گوارادیولا نزدیک بودند.

چیزی تا جذب مسی و گواردیولا فاصله نداشتیم

به گزارش "ورزش سه"، بدون هیچ تردیدی ختافه در چند سال گذشته یکی از شگفتی سازان لالیگا به حساب می آید. باشگاهی که فصل گذشته تا آستانه کسب سهمیه لیگ قهرمانان هم پیش رفت ولی در هفته پایانی والنسیا بود که توانست رتبه چهارم را به دست بیاورد.

ختافه فصل جاری هم با امتیاز برابر با سوسیداد در رده پنجم ایستاده و از مدعیان کسب سهمیه است.

 

 

1496110

 

 

آنخل تورس رئیس این باشگاه یکی از کسانی است که نقش به سزایی در پیشرفت باشگاه ایفا کرده است. او در مصاحبه با مارکا گفت که در مقطعی نزدیک بود مسی را به خدمت بگیرد:« اولین یا دومین سال حضور مسی در تیم اول بارسا بود که با این باشگاه برای جذب او وارد مذاکره شدیم. مسی را قرضی می خواستیم و توافقاتی نیز حاصل شد ولی در نهایت فرانک رایکارد(مربی وقت بارسا) مخالفت کرد. شور و شوق زیادی برای جذب مسی داشتیم ولی موفق نشدیم.»

 

 

1497679

 

 

تورس در مورد احتمال حضور پپ گواردیولا روی نیمکت تیمش نیز گفت:« زمستان 2008 بود که برای شرکت در مراسم قرعه کشی لیگ اروپا در سوئیس بودم و آنجا با تیکی بگریستین(مدیر ورزشی وقت بارسا) مذاکراتی داشتیم. به دنبال مربی برای فصل بعد بودیم و گزینه ما پپ گواردیولا بود. بارسا هم قصد قطع همکاری با رایکارد را داشت و مربی ما یعنی مایکل لادروپ را به عنوان جانشین او مد نظر گرفته بود. پپ در آن زمان هدایت تیم دوم بارسا را برعهده داشت و خوان لاپورتا(رئیس وقت بارسا) هیچ تمایلی برای سپردن مربیگری تیمش به او را نداشت. توافقاتی اولیه صورت گرفت اما در نهایت بارسا تصمیم گرفت گواردیولا را جانشین رایکارد کند.»

 

ختافه فصل 08-2007 فوق العاده کار کرد و به فینال کوپا دل ری و یک چهارم نهایی جام یوفا هم رسید ولی در نهایت لادروپ از کار برکنار شد و ویکتور مونیوز جای او را گرفت.

دیدگاه‌ها