کد خبر : 1684900 | 31 اردیبهشت 1399 ساعت 15:27 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

لیونل اسکالونی:

امیدوارم لائوتارو با مسی همبازی شود

لیونل اسکالونی، سرمربی آلبی سلسته از احتمال انتقال لائوتارو مارتینز به بارسلونا استقبال کرد.

امیدوارم لائوتارو با مسی همبازی شود

به گزارش "ورزش سه"، لائوتارو مارتینز تبدیل به هدف اول تابستانی بلوگرانا شده است. بارسلونا علاقمند است با رقم هزینه کمتر از بند 111 میلیون یورویی در قرارداد مهاجم اینتر با او توافق کند و بازیکنانی چون ایوان راکیتیچ، آرتورو ویدال و ساموئل امتیتی ​​می توانند بخشی از قرارداد انتقال لائوتارو به بارسلونا باشند. بارسلونا آماده پرداخت دستمزدی قراردادی به ارزش 10 میلیون یورو در سال برای راضی کردن لائوتارو به انتقال به بارسلوناست. حتی گفته می شود که لیونل مسی نیز برای انتقال لائوتارو به نوکمپ با هموطن خود صحبت کرده است. حالا لیونل اسکالونی مدعی شد که از احتمال هم تیمی شدن دو مهاجم اصلی خود در سطح باشگاهی هیجان زده است.

 

1492388

 

لیونل اسکالونی گفت: "لائوتارو مارتینز یک مهاجم امروزی و مدرن به شمار می آید و که تیم بزرگی خواهان جذب او خواهد بود. البته لائوتارو حالا نیز در تیم بزرگی بازی می کند که یارای مبارزه با دیگران را دارد و به همین دلیل خرید او از اینتر دشوار خواهد بود.

 

اگر لائوتارو به اندازه کافی خوش شانس باشد که با بازیکنانی مانند مسی در بارسلونا بازی کند، این برای آرژانتین بهتر خواهد بود. لائوتارو بازیکن جوانی است که آینده ای بسیار خوبی دارد. لائوتارو قوی است و میل زیادی برای موفقیت دارد. من نمی خواهم دخالت کنم، اما امیدوارم اگر او باشگاهش را تغییر داد به نفعش باشد."

دیدگاه‌ها