کد خبر : 1684908 | 31 اردیبهشت 1399 ساعت 15:55 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

خشم سران بارسلونا از حرف های راکیتیچ

مصاحبه اخیر ایوان راکیتیچ که در آن او نیش و کنایه هایی نثار سران بارسا داشت، به مذاق جوزپ بارتومئو و اریک آبیدال خوش نیامده است.

خشم سران بارسلونا از حرف های راکیتیچ

به گزارش "ورزش سه"، آینده ایوان راکیتیچ در بارسلونا مبهم تر از همیشه است و شایعات زیادی حول محور او به گوش می رسد. اخیرا برخی رسانه ها ادعا کردند که راکیتیچ قصد دارد تا پایان سال 2021 در بارسا بماند و سپس به عنوان بازیکن آزاد راهی باشگاه سابقش سویا شود. برخی منابع هم ادعا می کنند بارسا قصد دارد او را در پروسه جذب لائوتارو و پیانیچ وارد کند.

ستاره کروات در دو سال گذشته بسیار نزدیک به جدایی از بارسا و انتقال به پی اس جی و یوونتوس بود ولی در نهایت، هر دو انتقال منتفی شد.

 

 

1497431

 

 

راکیتیچ در مصاحبه اخیر خود با کادنا کوپه به انتقاد از سران بارسا پرداخت که چرا در مقابل شایعات او را آسوده خاطر نکرده اند:« دیگر عادت کرده ام که رسانه ها من را به تیم های مختلف وصل کنند یا اینکه در مورد تمایل باشگاه برای معاوضه من خبر بدهند. من در بارسلونا خوشحالم ولی توقعم از اریک ابیدال(مدیر ورزشی) این بود که در مورد شایعات با من تماس بگیرد و آنها را تکذیب کند. همچنین رئیس باشگاه البته شاید الان او حرف هایم را بشنود و فردا زنگ بزند.»

 

طبق ادعای موندودپورتیوو، حرف های راکیتیچ خشم بارتومئو و آبیدال را به دنبال داشته است چرا که از سوی باشگاه، اوایل ماه می با آرتور کانالس مدیر برنامه های راکیتیچ تماس گرفته شده و به او اطمینان خاطر داده اند که در مورد راکیتیچ با هیچ باشگاهی صحبت نکرده اند و برای شان جای شگفتی داشت که چرا ستاره کروات در مصاحبه خود چنین ادعایی مطرح کرده است.

باید این مصاحبه در نهایت چه تبعاتی برای هافبک ناراضی بارسا خواهد داشت.

 

 

1497704

 

 

دیدگاه‌ها