کد خبر : 1684932 | 31 اردیبهشت 1399 ساعت 17:28 | 21.3K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آاس؛

ورود مدافع برزیلی به فهرست خرید تابستانی رئال

باشگاه رئال مادرید روی گابریل مدافع برزیلی باشگاه لیل فرانسه نظر مثبتی دارد.

ورود مدافع برزیلی به فهرست خرید تابستانی رئال

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو راموس به سال های پایانی فوتبالش نزدیک می شود و خرید فصل گذشته رئال یعنی ادر میلیتائو نیز امیدوار کننده نشان نداده است. ناچو مدافع وسط چهارم رئال مادرید هم از روزهای خوب خود فاصله دارد و به همه ی این دلایل، مادریدی ها خواهان جذب یک مدافع میانی جدید هستند.

 

 

Article image: Real Madrid join battle to sign Lille defender Gabriel Magalhães

 

 

برای این مهم، گزینه شماره یک کسی نیست جز "اوپامکانو"، مدافع فرانسوی لایپزیش اما او اخیرا اعلام کرده است که قصد دارد یک سال دیگر نیز در باشگاه آلمانی بماند. در این زمینه هنوز چیزی قطعی نیست و رئال به تلاش خود ادامه خواهد داد ولی در کنار اوپامکانو گزینه دومی را هم زیر نظر دارد.

طبق ادعای آاس، "گابریل ماگالائس"، مدافع وسط برزیلی لیل، مورد توجه رئال قرار گرفته و اگر موفق به جذب اوپامکانو نشوند، به طور جدی برای جذب او اقدام خواهند کرد.

 

جالب اینکه گابریل تا سال 2016 در دسته دوم فوتبال برزیل بازی می کرد و تا همین دو سال پیش نیز در تیمی از دسته دوم فوتبال کرواسی عضویت داشت.

گابریل در مصاحبه دو هفته پیش خود گفته بود که اگر پیشنهادی از رئال دریافت کند، آن را به همه ترجیح خواهد داد:« دوست دارم تیم بعدی ام تیمی باشد که برای فتح تمام جام ها می جنگد و اگر این تیم رئال باشد که رویایی خواهد بود.»

گابریل یکی از ارکان دفاعی لیل در فصل نیمه تمام مانده ی 20-2019 بود. با حضور او در دفاع، لیل در 28 بازی تنها 24 گل دریافت کرد و با قرار گرفتن در رتبه چهارم، توانست سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاورد.

 

دیدگاه‌ها