کد خبر : 1684934 | 31 اردیبهشت 1399 ساعت 17:45 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

با انتشار یک توئیت

پاسخ فن نیستلروی به ادعای عجیب فابیو کاپلو

امروز مصاحبه ای از فابیو کاپلو منتشر شد که در آن نقل قولی عجیب از رود فن نیستلروی ذکر شده بود.

پاسخ فن نیستلروی به ادعای عجیب فابیو کاپلو

به گزارش "ورزش سه"، فابیو کاپلو سرمربی مشهور ایتالیایی در دو مقطع هدایت رئال مادرید را برعهده داشت و در هر دو بار توانست رئال را به قهرمانی لالیگا برساند. عجیب اینکه او پس از هر دو قهرمانی، رئال را ترک کرد.

کاپلو در مصاحبه جدید خود با اسکای اسپورتس، از رونالدو نازاریو به عنوان بزرگترین استعدادی که با او کار کرده یاد کرد ولی گفت که بیشترین دردسر در رختکن را نیز با او داشته است.

 

 

1493244

 

 

سرمربی کهنه‌کار ایتالیایی در صحبت‌هایش ضمن اشاره به رود فن نیستلروی ستاره هلندی سابق رئال، گفت:« یک بار رود فان نیستلروی به من گفت مربی، رختکن بوی الکل می‌دهد.از وقتی رونالدو به میلان رفت، روند پیروزی‌های ما نیز شروع شد. ولی اگر بخواهیم راجع به استعداد صحبت کنیم، رونالدو بدون شک بزرگترین استعدادی بوده که با او کار کرده‌ام. در این هیچ شکی نیست.»

 

 

1497721

 

 

این ادعای فابیو کاپلو واکنش تند فن نیستلروی را به دنبال داشت و او با انتشار یک توئیت، نوشت:« در پاسخ به اظهارنظر فابیو کاپلو که گفته بود من به وی اشاره کرده ام که رختکن رئال بوی الکل می دهد، لازم می دانم که به طور قاطع آن را تکذیب کنم. رختکن از اولین روز حضورم تا روز آخرم در رئال، در بالاترین سطح حرفه ای قرار داشت. من و هم تیمی هایم همواره تلاش می کردیم تا از نشان باشگاه به بهترین شکل دفاع کنیم.»

 

فن نیستلروی بین سال های 2006 تا 2010 برای رئال 96 بازی انجام داد و موفق به زدن 64 گل نیز شد.

 

 

1411414

 

دیدگاه‌ها