کد خبر : 1684982 | 31 اردیبهشت 1399 ساعت 21:30 | 24.6K بازدید | 0 دیدگاه

نظر اینیستا درباره دلیل عدم موفقیت مسی در آرژانتین

آندرس اینیستا، ستاره سابق بارسلونا، معتقد است که این باشگاه باید با وجود مسی تا به اینجا تعداد بیشتری جام لیگ قهرمانان اروپا را به دست می آورده است.

نظر اینیستا درباره دلیل عدم موفقیت مسی در آرژانتین

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال به حساب می‌آید و تا به اینجا شش بار جایزه معتبر توپ طلا را از آن خود کرده است. او همچنین ۴ بار با بارسلونا به مقام قهرمانی مهم‌ترین رویداد باشگاهی فوتبال اروپا یعنی لیگ قهرمانان دست یافته است.

 

با این وجود هم تیمی سابق لیونل مسی و ستاره حال حاضر ویسل کوبه یعنی آندرس اینیستا معتقد است که بارسا باید با وجود مسی تا به اینجا چمپیونزلیگ های بیشتری می برده است. اینستا ابتدا درباره عدم موفقیت مسی در کسب قهرمانی با تیم ملی آرژانتین می گوید: " این باعث تعجب است چرا که آرژانتین همواره تیم‌های خوب به همراه بازیکنان درجه یک در اختیار داشته است.

 

 

1491307

 

 

آن چیزی که در دیدار برابر آلمان در فینال جام جهانی ۲۰۱۴ رخ داد به جزئیات بسیار کوچک مربوط می‌شد. شاید اگر این دو تیم بازی دیگری انجام می دادند نتیجه متفاوتی رقم می خورد. با این حال وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد همه به دنبال یک مقصر می گردند. برای من دشوار است که بگوییم لئو بد بوده چرا که این چیزی غیر ممکن است. با این وجود در فوتبال برخی لحظات خوب و البته بد وجود دارد. هر چند که شما نمی توانید بارسلونا را با تیم ملی آرژانتین مقایسه کنید چرا که روش کار در این دو کاملا متفاوت است."

 

اینیستا در ادامه گفت: " همچنین با بارسا ۴ بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدیم اما با وجود تیمی که در اختیار داشتیم و اینکه می توانستم روی لئو حساب کنیم، مطمئناً باید چمپیونزلیگ های بیشتری می‌بردیم. البته این فوتبال است و سایر تیم ها هم بسیار خوب هستند و شما باید از لحظه ای که پیروز می شوید لذت ببرید."

دیدگاه‌ها