کد خبر : 1685011 | 01 خرداد 1399 ساعت 09:40 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

شروع تمرینات تماسی لیگ برتر؛ از چند روز آینده

به گزارش رسانه‌های انگلیسی، مجوز تمرین تماسی برای تیمهای لیگ برتر انگلیس به زودی صادر می‌شود و شکل تمرینات به دوران پیش از کرونا برخواهد گشت.

شروع تمرینات تماسی لیگ برتر؛ از چند روز آینده

به گزارش "ورزش سه"، تیمهای لیگ برتر انگلیس تمرین در گروه‌های کوچک را از این هفته آغاز کردند و حالا رسانه‌های این کشور می‌گویند مجوز تمرینهای تماسی این تیمها به زودی صادر خواهد شد. بر اساس این گزارش‌ها، قرار است در هفته پیش رو مجوز تمرینهای گروهی این تیمها صادر شود تا آنها بتوانند خود را برای شروع مجدد لیگ برتر آماده کنند. شروع مجددی که تاریخ آن اواخر خرداد اعلام شده است.

 

1497816

 

اولیور دودن، وزیر فرهنگ بریتانیا اعلام کرده که مجوز تمرینهای تماسی به زودی صادر خواهد شد. او در این باره گفت:" من امیدوارم در صورت موافقت نهادهای سلامت عمومی کشور، اواخر این هفته یعنی تا روز یکشنبه بتوانیم به باشگاه‌ها اعلام کنیم که تمرینات تماسی که در آن بازیکنان می توانند با هم تماس برقرار کنند را چطور باید از سر بگیرند. این مجوز برای ورزش‌های قهرمانی صادر خواهد شد. اگر بتوانیم با رعایت همه مسائل ایمنی و بهداشتی این کار ار انجام بدهیم، شروع مجدد لیگ از اواخر خرداد ممکن خواهد شد".

 

وزیر فرهنگ بریتانیا همنین اشاره کرد که برگزاری بازی‌ها پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاچی‌ها فرصتی فراهم کرده که برخی از مسابقات لیگ برتر از تلویزیونهای عمومی این کشور، به صورت رایگان پخش شود تا افراد بیشتری بتوانند آن را تماشا کرده و در دوران قرنطینه کرونا روحیه پیدا کنند.

 

 

دیدگاه‌ها