کد خبر : 1685014 | 01 خرداد 1399 ساعت 09:53 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

تمرینات جدی مهاجم سوری الاهلی در روزهای قرنطینه

السوما: جام ملت ها بدترین اتفاق زندگی فوتبالی ام بود

عمرالسوما به همراه سلمان الموشر و لوکاس لیما دو همتیمی اش صحنه هایی از انضباط و تعهد را با حفظ تمرینات روزانه در دوران شیوع کرونا به نمایش گذاشتند .

السوما: جام ملت ها بدترین اتفاق زندگی فوتبالی ام بود

به گزارش" ورزش سه" به نقل از الشرق الاوسط با وجود تصمیم وزارت ورزش عربستان و همچنین ولادان میلویچ سرمربی تیم الاهلی برای تعطیلی تمرینات و مسابقات ، این بازیکن سوری مطرح به همراه دو همتیمی اش در تیم الاهلی کماکان تمریناتشان را ادامه دادند.سوما  به طور مرتب تمرینات بدنسازی خود را انجام می دهد و ویدئوهای تمریناتش را در حساب های کاربری اش در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارد. 


عمرالسوما که روزگذشته با کانال سما سوریه صحبت می کرد گفت حذف تیم ملی سوریه در رقابت های جام ملت های 2019 تلخ ترین اتفاق دوران فوتبالش بوده است. سوریه در این رقابت های بعد از تساوی برابر فلسطین با دو باخت برابر اردن و استرالیا در گروهش چهارم شد:" ما نمی توانیم شکست بزرگی که در این رقابت ها داشتیم فکر نکنیم؛ به نظر من مسئولیت این نتیجه برعهده بازیکنان است."


السوما یکی از بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال سوریه به حساب می آید و دستاورهای زیادی هم در دوران بازی اش به دست آورده که مهمترین آن ها قهرمانی در لیگ عربستان با الاهلی در سال 2016 بود که بعد از 32  سال این تیم توانست بار دیگر به این عنوان برسد و السوما نیز توانست علاوه بر کسب عنوان بهترین بازیکن در آن فصل ، در سه فصل پیاپی از سال 2015 گلزن برتر رقابت های لیگ عربستان باشد.


با این وجود سوریه در رقابت های مقدماتی جام جهانی با کسب 15 امتیاز از 5 بازی شرایط خوبی دارد آن هم در حالی که السوما 7 گل در این رقابت ها زده است:" فمر می کنم هواداران فوتبال سوریه اکنون از نتایج تیم راضی هستند. شاید یکی از دلایل این موفقیت درس گرفتن از اشتباهات جام ملت های آسیا باشد." او درباره تغییر کادرفنی سوریه و حضور نبیل معلول تونسی گفت:دنیای تمرینات ما کاملا تغییر کرده و باید با آن هماهنگ و همگام شویم.فجرابراهیم یکی از بهترین مربیانی است که فوتبال سوریه داشت و چیزهای زیادی به تیم ملی داد. امیدوارم با نبیل معلول هم همان جاه طلبی ها را ادامه دهیم."

دیدگاه‌ها