کد خبر : 1685016 | 01 خرداد 1399 ساعت 10:00 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

ماده ضدعفونی و توپهای چسبناک؛ معضل لیگ برتر

روی توپ اسپری نکن! اینطور نمی‌توانیم بازی کنیم

ستاره‌های لیگ برتر انگلیس که تمرینات خود را آغاز کرده‌اند بیشتر از هر چیز دیگری از کار با توپهای چسبناک که غرق ماده ضدعفونی‌کننده هستند ناراحت بوده و این ناراحتی را ابراز کردند.

روی توپ اسپری نکن! اینطور نمی‌توانیم بازی کنیم

به گزارش "ورزش سه"، هر بیست تیم حاضر در لیگ برتر انگلیس از این هفته تمرینات خود را در شرایط کنترل‌شده آغاز کردند. هدف انگلیسی‌ها از شروع تمرینات، آماده شدن تیمها است تا بتوانند فصل جاری را دوباره از سر گرفته و به پایان برسانند. گفته می‌شود مقامات انگلیسی قصد دارند اواخر خردادماه را به عنوان زمان شروع مجدد لیگ برتر اعلام کنند. اما روزنامه سان گزارشی از اعتراض شدید بازیکنان لیگ برتری به فاز اول تمرینهای عمومی تیمها خبر داده است.

 

یکی از مهمترین مشکلاتی که ستاره‌های لیگ برتر بعد از اولین جلسه تمرینی تیم‌هایشان به آن اشاره کردند، مشکل مواد ضدعفونی بوده که باشگاه‌ها مدام به توپهای حاضر در تمرین اسپری می‌کردند.

 

1497821

 

ستاره‌های انگلیسی به سان گفته‌اند که ماده ضدعفونی مورد استفاده در واکنش با آب داغ ماده‌ای چسبناک تشکیل داده که کار کردن با توپها را سخت و گاه غیرممکن کرده است.

 

سان می‌گوید برخی دیگر از بازیکنان هم به این روزنامه گفته‌اند شروع تمرینات با این شیوه را اصلا درست نمی‌دانند چرا که معتقدند بعد از دو ماه دوری از میادین اول باید مدتی در تمرینات اختصاصی آمادگی جسمانی و بدنسازی شرکت کرده و بعد در زمین فوتبال حاضر شوند و به کار با توپ بپردازند.

 

1497825

 

جلسات تمرینی این هفته در انگلیس عمدتا به دویدن بازیکنان اختصاص داشت و برای رعایت قواعد فاصله اجتماعی، تیمها معمولا بازیکنان‌شان را به گروه‌های پنج‌نفره تقسیم کرده بودند.

 

1497822

 

بر اساس این گزارش، مربیان لیگ برتری هم نگرانی خود را از شرایط تمرینها اعلام کرده‌اند. بازیکنان تیمهای لیگ برتر انگلیس در مدتی که تا کنون از قرنطینه‌شان گذشته بیشتر از زمانی که هر سال در فصل تابستان به استراحت اختصاص می‌دادند، از فوتبال دور بوده‌اند و عده زیادی از آنها اذعان دارند که باید مدتی قابل توجه را به تمرینات درست و اصولی بپردازند تا دوباره در شرایط مسابقه قرار بگیرند.

 

 

دیدگاه‌ها