کد خبر : 1685042 | 01 خرداد 1399 ساعت 12:21 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنان لچه دستمزد یک ماه خود را بخشیدند

باشگاه ایتالیایی لچه اعلام کرد بازیکنان و سرمربی این تیم موافقت کرده‌اند که دستمزد ماه مارس خود را دریافت نکنند.

بازیکنان لچه دستمزد یک ماه خود را بخشیدند

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه ایتالیایی لچه اعلام کرد بازیکنان و سرمربی این تیم اعلام کرده‌اند با توجه به شرایط بحران مالی ناشی از اپیدمی کووید19 دستمزد ماه مارس خود را دریافت نخواهند کرد. باشگاه هم در پاسخ به این فداکاری بازیکنان خود اعلام کرده در صورتیکه لچه در پایان فصل بتواند در سری آ باقی بماند، این دستمزدهای بخشیده شده به باشگاه را به صورت پاداش به بازیکنانش برخواهد گرداند.

 

1497884

 

پیش از تعلیق لیگ سری آ به دلیل بحران کرونا، لچه در رتبه یکی مانده به قعر جدول این لیگ قرار داشت و از نامزدهای سقوط بود. لچه هم در حال حاضر همچون 19 باشگاه دیگر سری آ منتظر چراغ سبز دولت ایتالیا برای شروع دوباره این لیگ است.

 

باشگاه لچه در بیانیه‌ای اعلام کرد:" باشگاه لچه به این وسیله اعلام می‌کد که روز چهارشنبه در فضای تفاهم و همکاری با همه بازیکنان تیم اول باشگاه به توافق رسیده که دستمزد ماه مارس آنها پرداخت نشود. مدیر ورزشی باشگاه، سرمربی، کادر فنی و همه بازیکنان تیم اعلام کردند که دستمزد خود را در این ماه دریافت نخواهند کرد. در صورت باقی ماندن تیم در سری آ، این دستمزدها جمع‌آوری شده و به صورت یکجا به عنوان پاداش به آنها پرداخت خواهد شد. این اقدام البته کارکنان غیر ورزشی، پیمانکاران، فیزیوتراپها و اعضای تیم جوانان باشگاه را شامل نمی‌شود".

 

 

دیدگاه‌ها