کد خبر : 1685054 | 01 خرداد 1399 ساعت 13:05 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ امارات؛ 10 نقل و انتقال در روزهای کرونایی!

باوجود تعطیلی فوتبال در جهان، اماراتی ها فعالیت های گسترده نقل و انتقالاتی را دنبال می کنند.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که فوتبال در بیشتر نقاط دنیا همچنان در تعطیلی کامل به سر می‌برد و در این کشورها خرید بازیکن جدید یا تمدید با بازیکنان قبلی موضوعیت چندانی ندارد، در امارات اوضاع متفاوت و به نقل از روزنامه البیان «استثنایی» است. در امارات بسیاری از باشگاه ها اقدامات مختلفی برای پنجره نقل و انتقالاتی خود انجام داده اند که از جمله آن ها می‌توان به جذب سباستین تیگالی ستاره سابق تیم الوحده از سوی النصر اشاره کرد.

 

 

1497904

 

 

شباب الاهلی نیز با محمد مبارک و خلیفه مبارک قراردادی جدید به امضا رساند و الشارجه نیز قرارداد علی الضنحانی را به مدت دو سال دیگر تمدید کرده و همچنین در لیگ یک نیز انتقال های متعددی ثبت شده است. طبق خبری که البیان منتشر کرده، پیشنهادی جدی هم از سوی یک باشگاه برای کایو ستاره تیم العین وجود دارد. خالد جلال ستاره النصر هم در حال مذاکره با یک تیم است و فرناندو گابریل ستاره سابق پرسپولیس هم شاید از الظفره جدا شود.

 

این در حالی است که همچنین چند باشگاه به دنبال خرید بازیکنان شاخص خارجی هستند. الشارجه، الجزیره و العین که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا تلاش می‌کنند، احتمالا اقدامات بیشتری را نیز در نقل و انتقالات انجام خواهند داد. این ماجرا برای بخش مربیان هم وجود دارد و به طور مثال اتحاد کلبا با خورخه داسیلوا قراردادی امضا کرده است.

 

این در حالی است که هنوز تکلیف لیگ برتر امارات مشخص نشده و احتمال تعطیلی هم وجود دارد.

دیدگاه‌ها