کد خبر : 1685078 | 01 خرداد 1399 ساعت 15:38 | 17.8K بازدید | 4 دیدگاه

ایتورالده گونزالس در کادنا سر

ادعای جنجالی؛ 90 درصد داوران اسپانیا رئالی هستند

داور مشهور اسپانیایی در مصاحبه جدید خود ادعا کرد داوران اسپانیایی نیز مثل اکثر مردم اسپانیا هوادار رئال هستند.

ادعای جنجالی؛ 90 درصد داوران اسپانیا رئالی هستند

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، ایتورالده گونزالس داور بازنشسته اسپانیایی یکی از کارشناسان داوری نام آشنای فوتبال اسپانیا محسوب می شد. او که متولد بیلبائو است، بارها سابقه سوت زدن در ال کلاسیکوها را دارد و در مجموع 291 بار در لالیگا قضاوت کرد.

ایتورالده پس از بازنشستگی به کارشناسی داوری در آاس و کادنا سر مشغول است.

او که چندی پیش در مصاحبه با مارکا گفته بود اکثر داوران اسپانیا هوادار رئال هستند، این بار در مصاحبه با کادنا سر به طور مشخص گفت که 90 درصد آنها از رئال هواداری می کنند ولی این به معنای سوت زدن جهت دار به سود رئال نیست.

 

 

1497934

 

 

ایتوارلده در مصاحبه سال 2014 خود با برنامه تیکی تاکا از مارکا تی وی گفته بود:« ما داوران از مریخ نیامده ایم. وارد دنیای داوری شدیم چرا که در ابتدا به فوتبال علاقه داشتیم. زمانی هم که فوتبالی هستید، قطعا از یک تیم خاص نیز خوش تان می آید. من متولد بیلبائو هستم و مثل تمام مردم این شهر، از اتلتیک هواداری می کنم.  در اسپانیا اکثر مردم هوادار رئال هستند و سپس بارسلونا. این دو تیم، شخصیت برنده و پیروز دارند و فاتح جام های فراوانی شده اند و بی دلیل نیست که این همه هوادار دارند. 

داوران اسپانیایی هم مثل مردم کشور، اکثرا با رئال هستند و این تیم را دوست دارند. البته نمی خواهم بگویم که در زمین فوتبال هم از رئال هواداری می کنند و حرفه ای نیستند. اصلا چنین قصدی ندارم.»

 

 

1497935

 

 

اخیرا مارک کلاتنبرگ داور فینال 2016 لیگ قهرمانان بین رئال مادرید و اتلتیکو به اشتباه کمکش روی پذیرش گل سرخیو راموس اعتراف کرده بود و گفت که نباید گل مورد قبول واقع می شد. کلاتنبرگ همچنین اعتراف کرد که در نیمه دوم و صحنه پنالتی په په روی تورس، بی درنگ سوت زده بود تا به نوعی اشتباه نیمه اول خود و تیمش داوری اش را جبران کند.

 

مارچلو لیپی سرمربی یوونتوس هم روز گذشته در مصاحبه ای کفت که گل پدراگ میاتوویچ در فینال سال 1998 لیگ قهرمانان آفساید بوده و در واقع رئال به لطف همین گل آفساید توانست قهرمان شود.

 

رئال مادرید پرافتخارترین تیم اسپانیا و اروپاست و اگر تعداد دنبال کنندگان در صفحات اجتماعی را ملاک قرار دهیم، بیشترین هوادار را نیز در سطح جهان دارد.

 

 

1497936

دیدگاه‌ها