کد خبر : 1685082 | 01 خرداد 1399 ساعت 15:35 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

ونگر: قانون فرپلی مالی باید تغییر کند

آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال و مدیر بخش توسعه فیفا، خواستار تغییر در قوانین فرپلی مالی شد زیرا معتقد است قوانین فعلی، به نفع باشگاه های بزرگ اروپایی است.

ونگر: قانون فرپلی مالی باید تغییر کند

به گزارش "ورزش سه"، براساس قوانین فرپلی مالی که از فصل 12-2011 به اجرا درآمده، باشگاه ها نمی توانند بیش از درآمدهای شان هزینه کنند؛ قانونی که برای جلوگیری از ایجاد مشکلات مالی در باشگاه ها وضع شد اما ونگر معتقد است که هرچند این قانون فوایدی دارد اما مانع از سرمایه گذاری بیشتر در باشگاه های کوچک در آینده شده و شرایط را به سود باشگاه های بزرگ کرده است.

او به اکیپ گفت:" من طرفدار اقداماتی هستم که بررسی مدیریت باشگاه ها را تقویت می کند؛ اقداماتی را محدود کننده باشد. ما باید برای کیفیت مدیریت ارزش قائل شویم و آن را تشوق کنیم.

 

 

1471404

 

من همچنین طرفدار باز شدن شرایط برای سرمایه گذاری بیشتر هستم که در فرپلی مالی اجازه آن را نمی دهد. باشگاه هایی که اکنون تیم های برتر اروپا هستند، آنهایی اند که پیش از وجود قانون فرپلی مالی، ساخته و سرمایه گذاری در آنها انجام شد. فرپلی مالی مانع از سرمایه گذاری در باشگاه های نوظهور است. این شرایط نرمال نیست."

این قوانین باعث می شود تا باشگاه های تاریخی، بزرگتر و بزرگتر شوند و واضح است که آنها برای حفظ قانون فرپلی ملی تلاش می کنند تا رقیب جدیدی اضافه نشود."

دیدگاه‌ها