کد خبر : 1685108 | 01 خرداد 1399 ساعت 17:56 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر:

حالا در منچستر هیچ سیب گندیده ای نداریم

سرمربی منچستریونایتد معتقد است که تیم فعلی، یک تیم کاملا یکدست است و او می تواند به آینده امیدوارتر باشد.

حالا در منچستر هیچ سیب گندیده ای نداریم

به گزارش "ورزش سه"، اوله گنار سولسشر فصل گذشته بود که پس از برکناری ژوزه مورینیو ابتدا به طور موقت و سپس به صورت قطعی هدایت یونایتد را قبول کرد. نتایج اولیه او عالی بودند و توانست به پیروزی های متوالی دست یابد ولی با قطعی شدن قرارداد و به خصوص پس از برتری بر پی اس جی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، افت شیاطین سرخ هم شروع شد.

تابستان گذشته 12 بازیکن به صورت قطعی یا قرضی از یونایتد رفتند. روملو لوکاکو، الکسیس سانچس، آندر هررا، کریس اسمالینگ و اشلی یانگ از جمله معروف ترین جدا شده های منچستریونایتد بودند. یونایتد فصل جاری هم مدعی قهرمانی نشان نداده ولی در تلاش است تا در صورت از سرگیری بازی ها، به جمع 4 تیم اول راه یابد.

 

 

1489726

 

 

اوله گنار سولسشر از تیمی که در اختیار دارد راضی به نظر می رسد. او به خبرنگاران گفت:« در یونایتد ذهنیت بازیکن، اهمیت بالایی دارد. ترجیح می دهم بی بازیکن بمانم تا اینکه بازیکن بی انگیزه داشته باشم. ما یک تیم جاه طلب با روحیه تیمی بالا هستیم. سال گذشته از خیلی چیزها ناراضی بودم ولی تا تابستان نمی توانستم اقدام به حل برخی مشکلات کنم. همیشه هستند بازیکنانی که از نیمکت نشینی خوش شان نمی آید ولی بازیکن همیشه باید آماده و در دسترس باشد؛ جدای از اینکه در ترکیب اصلی است یا روی نیمکت.»

 

 

1484253

 

 

سولسشر ادامه داد:« اینکه یک فوتبالیست مغرور باشد، چیز بدی نیست ولی خودش را باید با تیم و ایده های مربی اش وفق بدهد. وقتی پیروز می شوید، همه چیز آسان است ولی در شکست هاست که شما متوجه بازیکنان با ذهنیت درست و منطقی می شوید. پس از پیروزی بر پی اس جی، شرایط ما رو به افت گذاشت و آنجا بود که فهمیدم روی چه بازیکنانی می توانم حساب باز کنم. معتقدم حالا دیگر در یونایتد، سیب گندیده نداریم.»

 

دیدگاه‌ها