کد خبر : 1685117 | 01 خرداد 1399 ساعت 18:45 | 28K بازدید | 1 دیدگاه

در انتظار حل جزئیاتی کوچک

ادعا در آرژانتین؛ لائوتارو به بارسا پیوست

نشریه "OLE"، پرتیراژترین نشریه ورزشی آرژانتین خبر از انتقال قریب الوقوع لائوتارو مارتینز به بارسلونا داد.

ادعا در آرژانتین؛ لائوتارو به بارسا پیوست

به گزارش "ورزش سه"، لائوتارو مارتینز مدت هاست که به گزینه شماره یک بارسا برای تقویت خط حمله تبدیل شده است. ستاره آرژانتینی اینتر دومین فصل حضورش در این باشگاه را پشت سر می گذارد و امسال توانسته بود قبل از تعطیلی رقابت ها، آمار گلزنی خوبی از خود به جای بگذارد. زوج تهاجمی او و روملو لوکاکو یکی از خطرناک ترین زوج های خط حمله دنیا محسوب می شود ولی احتمالا این آخرین فصل حضور لائوتارو در اینتر خواهد بود.

 

 

1498007

 

 

در حالی که رسانه های نزدیک به بارسلونا هر روز اخبار و شایعات مختلفی در مورد لائوتارو منتشر می کنند، ساعاتی پیش نشریه آرژانتینی "OLE" خبر داد که توافق بین سران اینتر و بارسا تقریبا قطعی شده و تنها یکسری جزئیات باقی مانده تا انتقال رسمی شود.

خبر رسمی این انتقال البته تا زمان مشخص شدن وضعیت سری آ اعلام نخواهد شد. اگر کار نیمه تمام بماند، دو باشگاه انتقال را تایید خواهند کرد در غیر این صورت تا پایان فصل برای این مهم صبر خواهند کرد.

رقم فسخ لائوتارو 111 میلیون یورو است ولی اینتر حاضر شده تا با گرفتن چند بازیکن، از رقم نهایی انتقال کم کند. از نلسون سمدو، ایوان راکیتیچ و آرتورو ویدال به عنوان بازیکنانی که احتمالا از بارسا راهی اینتر می شوند، نام برده شده است.

طبق ادعای "OLE"، بارسلونا قصد دارد پیانیچ، دی لیخت و نیمار را هم جذب کند تا برای فصل بعد، تیمی رویایی را روانه میادین کند.

به این ترتیب و در صورت رسمی شدن انتقال لائوتارو، بهترین خبر ممکن به لیونل مسی داده خواهد شد چرا که زوج خود در تیم ملی را در بارسا هم کنار خود خواهد داشت.

در صورت نهایی شدن انتقال، هشت میلیون یورو خالص به راسینگ کلاب و 2.350 هزار یورو نیز به لینیرس باهیا بلانکا(باشگاه های سابق لائوتارو) به عنوان حق رشد خواهد رسید.

 

 

1492388

 

 

دیدگاه‌ها