کد خبر : 1685121 | 01 خرداد 1399 ساعت 19:29 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

چراغ سبز اتحادیه فوتبال انگلیس به شاهزاده سعودی

به نظر می رسد که اتحادیه فوتبال انگلیس چراغ سبز خود را به شاهزاده سعودی یعنی محمد بن سلمان برای خرید باشگاه نیوکاسل نشان داده است.

چراغ سبز اتحادیه فوتبال انگلیس به شاهزاده سعودی

به گزارش "ورزش سه"، یکی از داغ ترین بحث های فوتبال اروپا طی هفته‌های گذشته موضوع خرید باشگاه لیگ برتری نیوکاسل توسط شاهزاده متمول سعودی یعنی محمد بن سلمان بوده است.

 

در مقطعی گفته شد محمد بن سلمان به خرید باشگاه نیوکاسل بسیار نزدیک شده و حتی قصد دارد بعد از عملی شدن این موضوع برای جذب بازیکنانی نظیر گرت بیل، دریس مرتنس و ... اقدام کند. حتی شایعاتی در رابطه با احتمال سرمربیگری مائوریسیو پوچتینو یا ماسیمیلیانو آلگری در این تیم انگلیسی نیز به گوش رسید.

 

 

1498023

 

 

بعد از گذشت چند هفته اما صحبت هایی در رابطه با مخالفت اتحادیه فوتبال انگلیس با خرید باشگاه نیوکاسل توسط بن سلمان مطرح شد و حتی به نظر می رسید که این معامله به بن بست خورده و گفته شد که شاهزاده سعودی قصد دارد برای خرید باشگاه رم اقدام کند.

 

در همین رابطه اما رسانه های سعودی گزارش داده اند که اتحادیه فوتبال انگلیس چراغ سبز خرید باشگاه نیوکاسل را به بن سلمان نشان داده و به این ترتیب نیوکاسل یک بار دیگر به هدف اول سعودی ها برای سرمایه گذاری در فوتبال تبدیل شده است.

دیدگاه‌ها