کد خبر : 1685136 | 01 خرداد 1399 ساعت 22:05 | 20.8K بازدید | 0 دیدگاه

کیه لینی: گاز گرفتن سوارز؟ او را تحسین می کنم!

جورجو کیه لینی، مدافع یوونتوس، در بخشی از کتاب زندگینامه خود درباره صحنه جنجالی جام جهانی ۲۰۱۴ که بین او و لوئیس سوارز به وجود آمدهبود، صحبت کرد.

کیه لینی: گاز گرفتن سوارز؟ او را تحسین می کنم!

به گزارش "ورزش سه"، مدافع باشگاه یوونتوس و تیم ملی ایتالیا اخیراً کتاب زندگی نامه خود را منتشر کرد که در آن درباره مسائل مختلف از جمله اتفاقات گذشته صحبت شده است. یکی از مواردی که کیه لینی درباره آن صحبت کرده به صحنه جنجالی جام جهانی ۲۰۱۴ برمی گردد؛ جایی که لوئیس سوارز در حرکتی عجیب شانه او را گاز گرفت.

 

کیه لینی حالا در بخشی از کتاب خود صحبت های جالبی را درباره آن صحنه مطرح کرده است. او در این باره می‌گوید: " حقیقت این است که من بدی های سوارز را تحسین می کنم چرا که اگر آنها را از دست می داد به بازیکنی متوسط تبدیل می شد.

 

هیچ چیز عجیبی در آن روز جام جهانی ۲۰۱۴ رخ نداد. من بیشتر زمان بازی ادینسون کاوانی که او هم بازیکن فوق‌العاده دیگری بود را مهار کردم و هرگز عقب نکشیدم."

 

 

1498041

 

 

کیه لینی در ادامه گفت: "ناگهان دیدم که لوئیس سوارز شانه من را گاز گرفته است. این اتفاق افتاده بود و همه چیز در آن‌جا واضح بود. با این حال این استراتژی و روش سوارز است که کاملاً به روش بدن به بدن عمل می‌کند. می توانم بگویم من هم اینگونه هستم. من و سوارز شبیه به هم هستیم و دوست دارم با او مانند مهاجمان روبرو شوم.

 

 

چند روز بعد از بازی با من تماس گرفت اما دیگر احتیاجی به عذرخواهی وجود نداشت. بدی و شرارت جزئی از بازی است و من آن را تقلب نمی نامم. شما باید همیشه برای پیروز شدن با هوش باشید."

دیدگاه‌ها