کد خبر : 1685138 | 01 خرداد 1399 ساعت 22:28 | 10.6K بازدید | 3 دیدگاه

نگران بازیکنان و خانواده‌ها هستیم؛

رمضانی: امیدوارم از برگزاری لیگ پشیمان نشویم

مدیر تیم فوتبال استقلال ابراز امیدواری کرد مشکلی برای سلامتی بازیکنان و خانواده‌هایشان در جریان مسابقات لیگ برتر به وجود نیاید.

رمضانی: امیدوارم از برگزاری لیگ پشیمان نشویم

به گزارش "ورزش سه"، سعید رمضانی در گفت‌وگوی تلفنی با شبکه ورزش، با اشاره به منفی شدن تست‌های کرونا تمام بازیکنان استقلال، اظهار کرد: ما آماده هستیم و خدا را شکر در تست‌های اعضای تیم مشکل خاصی وجود نداشت ولی باید با تدابیر شدید بهداشتی وارد تمرینات شویم و خودمان را برای مسابقات آماده کنیم.

 

 

او ادامه داد: امیدوار هستیم در ادامه مسیر دچار مشکل نشویم چراکه واقعا نگرانی‌ها برای بازیکنان، خانواده‌هایشان و تمام کسانی که به نوعی درگیر فوتبال هستند، بسیار زیاد است. امیدوار هستیم بعدا بخاطر برگزاری لیگ برتر پشیمان نشویم.

 

 

مدیر تیم فوتبال استقلال درباره اینکه خلیلیان، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی عنوان کرده تست کرونا دو بازیکن ایرانی مثبت اعلام شده است، عنوان کرد: تا جایی که بنده با دکتر نوروزی صحبت کردم، مشکلی در تست‌های بازیکنان استقلال وجود نداشته است.

 

 

رمضانی در مورد ایجاد تونل‌های ضد عفونی کننده و اقلام بهداشتی در زمان تمرینات، ابراز کرد: تمام شرایطی که لازم است و تا جایی در توانمان بوده، فراهم کردیم. طبق صحبتی هم که آقای سعادتمند با دکتر نوروزی انجام دادند، تمام تلاشی که می‌توانستیم برای عدم بیماری و حفظ سلامتی بازیکنان در محیط تمرین بوده را رقم زدیم و امیدوار هستیم مشکل خاصی برای آنها به وجود نیاید.

دیدگاه‌ها