کد خبر : 1685139 | 01 خرداد 1399 ساعت 22:31 | 23.7K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره اینتر: هیچ وقت ویلاس بواس را نمی بخشم

روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی اینتر ضمن انتقاد از ویلاس بواس تمجید ویژه‌ای از روبرتو دی متئو انجام داد‌.

ستاره اینتر: هیچ وقت ویلاس بواس را نمی بخشم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از انتخاب آندره ویلاس بواس به عنوان سرمربی چلسی بود که آبی‌های لندن مهاجم بلژیکی یعنی روملو لوکاکو را به خدمت گرفتند. با این حال دوران سرمربی پرتغالی تنها چند ماه در استمفوردبریج به طول انجامید و او بعد از مدت کوتاهی جای خود را به روبرتو دی متئو داد.

 

چلسی اما موفق شد تنها جام لیگ قهرمانان خود را با سرمربی کم نام و نشان یعنی روبرتو دی متئو به دست آورد. روملو لوکاکو حالا در مصاحبه‌ای به تمجید از دی متئو و انتقاد از آندره ویلاس بواس پرداخته است. او در این باره گفت: " دی متئو به من گفت که تا بعد از بازی فینال در گروه خواهم ماند. فکر می کنم همه از جمله کسانی که در لیست تیم نبودند در آنجا حضور داشتند و من از این موضوع بسیار سپاسگزارم.

 

 

1498042

 

 

قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا یکی از مواردی است که من همواره آرزوی آن را داشتم. شما می خواهید در آن زمان چنین اتفاق فوق‌العاده‌ای را با تیم جشن بگیرید. این به خودی خود برای یک جوان ۱۹ ساله فوق العاده بود. با این حال من هرگز جام را لمس نکردم چرا که خودم در به دست آوردن آن هیچ نقشی نداشتم. این موضوعی است که از سن ۱۱ سالگی با من بوده است."

 

لوکاکو درباره ویلاس بواس نیز گفت: " یک بار در زمان او مجبور شدم که در منطقه راست و یک بار به عنوان مهاجم بازی کنم. شما هیچ وقت با این روش پیشرفت نمی کنید. من می دانم که ویلاس بواس هم تحت فشار بود اما او مجبور نبود که این چنین با من رفتار کند و من هرگز وی را نمی بخشم."

دیدگاه‌ها