کد خبر : 1685142 | 01 خرداد 1399 ساعت 23:02 | 48.1K بازدید | 1 دیدگاه

خاطره بازی با زشت ترین پیراهن های گلری تاریخ(عکس)

در طول تاریخ فوتبال برخی از پیراهن های دروازه بان ها سوژه جالب و در نوع خود منحصر به فردی بوده اند.

خاطره بازی با زشت ترین پیراهن های گلری تاریخ(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد که دروازه‌بان بودن در نوع خود کار بسیار سخت و دشواری به حساب می‌آید. با این وجود چنین پستی در فوتبال از یک نظر دیگر نیز دارای جذابیت هایی است. برخی دروازه بان ها در تاریخ فوتبال پیراهن های جالب و در نوع خود عجیبی بر تن می کردند که ما در اینجا قصد داریم به ۱۰ نمونه از آنها اشاره کنیم.

 

مجارستان ۲۰۱۶

 

گابور کرالی در این لیست قرار نگرفته مگر به خاطر شلوار جالب و منحصر به فردی که بر تن می کرد. تا جایی که حتی شاید شکل لباس پوشیدن کرالی بیش از صعود شگفت انگیز مجارستان به دور حذفی رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ به چشم آمد.

 

1498055

 

دانمارک ۱۹۹۲

 

به جز موفقیت بزرگ دانمارک در یورو ۱۹۹۲، لباس شگفت انگیز این تیم نیز نگاه ها را به سمت خود جلب کرد. شاید عکس العمل های خارق العاده پیتر اشمایکل هم نمی‌تواند از عجیب بودن لباس کم کند و باعث شود که از آن به عنوان یک پیراهن جذاب یاد کرد.

 

1498054

 

اسپورتینگ KC

 

این تیم که قبلا با نام ویزارد شناخته می شد در اوایل حضور خود در لیگ آمریکا با لباس های دروازه بانی عجیب و به نوعی نامتعارف در رقابت ها حاضر می شد.

 

1498053

 

کلن ۱۹۹۹

 

حتی حضور شخصیت افسانه‌ای فوتبال آلمان یعنی بودو‌ ایلگنر درون دروازه کلن هم نمی‌توانست، از زشتی لباس دروازه بانی این تیم بکاهد.

 

1498052

 

نیوکاسل ۹۶-۱۹۹۵

 

کمپانی آدیداس در هنگام رونمایی از این پیراهن عجیب و غریب و وحشتناک باعث حیرت همگان شد. پیراهنی که در واقع به نظر می رسید چند سایز بزرگتر از نیاز دروازه‌بان‌های نیوکاسل طراحی شده بود.

 

1498051

 

اینتر ۱۹۹۰

 

احتمالاً طراحی‌ لباس جان لوکا پالیوکا در سال ۱۹۹۰ باعث شد که ضربه بزرگی به چهره پایتخت مد دنیا یعنی شهر میلان زده شود. در واقع این طراحی بیشتر شبیه به یک شوخی با رنگ ها به نظر می رسید.

 

1498050

 

چلسی ۹۴-۱۹۹۳

 

پیراهن دروازه بانی چلسی در آن فصل دقیقاً به زشتی و بدی عملکرد کل این تیم لندنی در آن مقطع زمانی بود. یقه ای که باعث اذیت دروازه‌بان‌ها می شد و رنگ آمیزی فاجعه آمیز از نکات عجیب این پیراهن بود.

 

1498049

 

انگلیس ۱۹۹۶

 

جای تعجب نخواهد بود اگر بگوییم که کیفیت فوق العاده دیوید سیمن در یورو ۹۶ باعث شد که حریفان او انگشت به دهان بمانند. با این حال شرم آور است که دیوید سیمن بهترین دوران فوتبال خود را در یکی از زشت ترین پیراهن های تاریخ تجربه کرد.

 

1498048

 

استونی ۱۹۹۶

 

استونی در آستانه تحریم کردن رقابت های آن سال قرار داشت اما این اتفاق رخ نداد تا پیراهن های عجیب دروازه بانی این تیم باعث شگفتی همگان شود.

 

1498047

 

مکزیک ۱۹۹۴

 

پیراهن دروازه بانی خورخه کامپوس در جام جهانی ۱۹۹۴ یک ایده وحشتناک به حساب می‌آمدو شاید بتوان از این پیراهن به عنوان بدترین لباس دروازه بانی تاریخ یاد کرد.

 

1498046

دیدگاه‌ها