کد خبر : 1685154 | 02 خرداد 1399 ساعت 02:34 | 27K بازدید | 0 دیدگاه

لنگله:

می خواهم فصل بعد هم در بارسلونا بمانم

کلمنت لنگله، مدافع فرانسوی بارسلونا، اعلام کرد که می خواهد در این باشگاه بماند و برای جایگاهش در ترکیب اصلی بجنگد.

می خواهم فصل بعد هم در بارسلونا بمانم

به گزارش "ورزش سه"، این بازی 24 ساله در سال 2018 با انتقالی 35 میلیون یورویی از سویا به بارسا پیوست و تاکنون 74 بازی برای باشگاه کاتالانی انجام داد. هنوز سه سال از قرارداد این ملی پوش فرانسوی با بارسلونا باقی مانده و او دوست ندارد به این زودی ها نوکمپ را ترک کند.

او به آر ام سی گفت:" وقتی بازیکن فوتبال هستید، هرگز نمی دانید که در آینده چه اتفاقی رخ می دهد اما امیدوارم فصل بعد هم در بارسلونا بمانم. واضح است که این بستگی به بازار نقل و انتقالات دارد. این دوره ویژه ای برای باشگاه است اما امیدوارم که بمانم."

 

1354910

 

با حضور کیکه ستین روی نیمکت بارسلونا، لنگله جایگاهش در ترکیب اصلی را از دست داد اما او احساس می کند که سال خوبی را پشت سر گذاشت:" دلایل مختلفی برای خارج از ترکیب وجود دارد. آمدن مربی جدید، خوب بازی کردن سامول اومتیتی. من هم خیلی بازی کردم. شرایط من و اومیتی کاملا شبیه هم است.

اما من در ال کلاسیکو بازی نکردم. این برایم کمی ناراحت کننده بود اما این هم بخشی از فوتبالیست بودن است. من خودم را خوب آماده می کنم و امیدوارم که ثابت بازی کنم. من خوش شانس بودم که در مدتی کوتاه، چیزهای فوق العاده ای را تجربه کردم و امیدوارم این ادامه داشته باشد."

دیدگاه‌ها