کد خبر : 1685160 | 02 خرداد 1399 ساعت 09:40 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

ویدال: نمی‌خواهم بروم، از بارسا راضی‌ام

آرتورو ویدال، ستاره شیلیایی بارسلونا با وجود شایعات درباره انتقالش به اینتر می‌گوید به باشگاه کاتالان متعهد است و از حضورش در بارسلونا کاملا راضی است.

ویدال: نمی‌خواهم بروم، از بارسا راضی‌ام

به گزارش "ورزش سه"، آرتورو ویدال، هافبک شیلیایی بارسلونا در حالی که این اواخر شایعات بسیار زیادی درباره انتقالش به اینترمیلان و ملحق شدن او به مربی سابقش آنتونیو کونته مطرح شده می‌گوید از شرایطش در بارسا کاملا راضی است و خود را به باشگاه کاتالان متعهد می‌داند.

 

1498084

 

بر اساس برخی شایعات ویدال ممکن است به عنوان بخشی از توافق دو باشگاه برای انتقال لائوتارو مارتینز به نوکمپ، راهی اینتر شود. ولی این ملی‌پوش شلیایی که تا سال 2021 با بارسا قرارداد دارد از عدم تمایل خود برای ترک نوکمپ پرده برداشته و می‌گوید از شرایطش در  بارسلونا بسیار راضی است.

 

ویدال در این باره گفت:" من در بارسلونا خیلی راضی و راحتم و البته شکی نیست که می‌خواهم اینجا ادامه بدهم. من الان از هر زمان دیگری آماده‌تر هستم".

 

ستاره شیلیایی در ادامه گفت:" من اینجا راضی و خوشحالم. ما گروه خیلی خوبی هستیم و من در رختکن بارسا دوستهای معرکه‌ای دارم. از نظر فیزیکی احساس می‌کنم وضعم خوب خوب است، بهتر از هر وقت دیگری. در تمام دوران فوتبالی‌ام هیچوقت اینقدر زمان برای تمرین و آماده شدن نداشته‌ام".

 

 

دیدگاه‌ها