کد خبر : 1685163 | 02 خرداد 1399 ساعت 10:04 | 19.4K بازدید | 0 دیدگاه

دورتموند به بازگرداندن این بازیکن می بالد(عکس)

متس هوملس بعد از بازگشت به دورتموند حالا روزهای خوبی را در این تیم پشت سر می‌گذارد.

دورتموند به بازگرداندن این بازیکن می بالد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان سال ۲۰۱۹ بود که مدیران دورتموند یعنی یواخیم واتسکه و مایکل زورک، پس از سه فصل حضور متس هوملس در بایرن مونیخ تصمیم به بازگرداندن این بازیکن گرفتند و بخشی از مبلغ ۳۰ میلیون یورویی که از بایرن به خاطر او از بایرن دریافت کرده بودند را برای جذب دوباره اش پرداخت کردند.

 

با این حال بعد از گذشت چند ماه مشخص شده که بازگرداندن هوملس اتفاق فوق العاده برای دورتموند بوده است. در جریان پیروزی چهار گله زنبورها مقابل شالکه صدای بلند و فریادهای متس هوملس در جریان بازی به شکل واضح شنیده می‌شد تا مشخص شود که این بازیکن یک رهبر کامل در تیم لوسین فاوره به حساب می آید. هوملس حالا وظیفه ای را به گردن گرفته که پیش از این برعهده مارکو رویس بود که اکنون با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند.

 

 

1498089

 

 

مدافع میانی دورتموند در این فصل عملکردی فوق‌العاده داشته و از ۶۴.۵۹ دوئل ها پیروز بیرون آمده است. همچنین در نبردهای هوایی نیز قدرتمند عمل کرده و در این قسمت نیز موفقیت ۷۶.۶۴ درصدی را به ثبت رسانده است. برای پی بردن به عملکرد فوق العاده هوملس می‌توان به آمار زوج او در خط دفاعی دورتموند یعنی مانوئل آکانژی اشاره کرد. این مدافع در ۶۱.۷۴ درصد دوئل ها موفق بوده و روی توپ‌های هوایی نیز آمار موفقیت ۴۶.۶۳ را به ثبت رسانده است.

 

حالا به نظر می‌رسد که دورتموندی‌ها می‌توانند به بازگرداندن متس هوملس ببالند چرا که او قابلیت های خود را به خوبی نشان داده و بهترین مدافع دورتموند و یکی از بهترین ها در بوندسلیگا به حساب می‌آید.

دیدگاه‌ها